  • 21. Data: 2020-01-05 17:04:14
    Temat: Re: 5 lat za drona
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.01.2020 o 13:19, t-1 pisze:

> [...]

    No właśnie nie. Mnie się już nie chce tego tu prostować co chwilę. Taka
    jest generalnie linia orzecznictwa.

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2020-01-05 18:40:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    "Kierowca, 28-letni mężczyzna miał, jak wykazały badania, wysoką zawartość alkoholu
    we krwi. Został aresztowany pod zarzutem
    zabójstwa drogowego. To nowe przestępstwo wpisane do Kodeksu Karnego we Włoszech."

    -----
    > Żaden normalny kierowca nie wyjeżdża na drogę aby zabijać kogokolwiek na pasach lub
    gdziekolwiek indziej.

  • 23. Data: 2020-01-05 19:17:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.01.2020 o 18:40, ąćęłńóśźż pisze:

    > "Kierowca, 28-letni mężczyzna miał, jak wykazały badania, wysoką
    > zawartość alkoholu we krwi. Został aresztowany pod zarzutem
    > zabójstwa drogowego. To nowe przestępstwo wpisane do Kodeksu Karnego we Włoszech."

    Tylko nie wiemy, jak oni to przetłumaczyli. Podejrzewam, że chodzi o
    spowodowanie śmierci w wyniku wypadku drogowego.

    --
    Robert Tomasik

  • 24. Data: 2020-01-05 23:51:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Jan 2020 08:49:51 +0100, Shrek napisał(a):

    > A ustawił się?

    Utracił kontrole, czyli nie wiadomo gdzie by polecial.
    Wiec stworzyl zagrozenie.

    > Bo chyba do jakiejś tam wysokości rejsówki nie latają
    > poza terenem kontrolowanym lotniska?

    A lotnisko blisko.

    J.

  • 25. Data: 2020-01-05 23:55:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Jan 2020 01:40:26 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    > To był pewnie jakiś bzyczek, a nie zaraz statek powietrzny :)>
    > https://wiadomosci.wp.pl/krakow-dron-ukrainca-spadl-
    na-bazylike-sa-zarzuty-grozi-5-lat-wiezienia-6463735
    619946113a

    Chyba nie taki maly bzyczek, skoro oplacalo mu sie wzywac straz do
    sciagniecia.

    Tzn takie np pol metra mozna roznie oceniac, w zaleznosci od tego czy
    stoi obok Boeinga, czy mu wlatuje w szybe ...

    J.

  • 26. Data: 2020-01-06 01:19:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Utracił kontrole, czyli nie wiadomo gdzie by polecial.
    > Wiec stworzyl zagrozenie.

    W art. zdaje się wspomniano, że ten model po utracie kontroli po prostu
    ląduje, co tez zrobił na dachu bazyliki.

    --
    Marcin

  • 27. Data: 2020-01-06 01:21:50
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-01-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    na-bazylike-sa-zarzuty-grozi-5-lat-wiezienia-6463735
    619946113a

    > Chyba nie taki maly bzyczek, skoro oplacalo mu sie wzywac straz do
    > sciagniecia.

    Jak widac chyba nie specjalnie się opłacało :)

    Ale ciekawe czy mu łączność / nateria jakoś padła, że nie dał rady go z
    tego dachu podnieść, czy faktycznie taki cenny, że bał się go ruszyć?

    --
    Marcin

  • 28. Data: 2020-01-06 02:16:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2020 00:21:50 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
    na-bazylike-sa-zarzuty-grozi-5-lat-wiezienia-6463735
    619946113a

    > Jak widac chyba nie specjalnie się opłacało :)

    nieswiadomy :-)

    Zobaczymy. Jak dron kosztowal np 20 tys, a grzywny w imie dobrych
    stosunkow dostanie 500 zl, to sie oplacalo :-)

    Bo SP to nie wiem - pomoglo za darmo, czy wystawi rachunek ? :-)

    J.

  • 29. Data: 2020-01-06 08:19:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.01.2020 o 23:51, J.F. pisze:

    > Utracił kontrole, czyli nie wiadomo gdzie by polecial.
    > Wiec stworzyl zagrozenie.

    Naciągane - a jak ci się samochód ślizgnie, to znaczy że jesteś winien
    spowodowania zagrożenia katastrofą w ruchu lądowym, bo przecież z
    naprzeciwka mogła jechać cysterna z amoniakiem?

    > A lotnisko blisko.

    No wychodzi, że do 100 meterów wolno.

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2020-01-06 08:21:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.01.2020 o 02:16, J.F. pisze:

    > Zobaczymy. Jak dron kosztowal np 20 tys, a grzywny w imie dobrych
    > stosunkow dostanie 500 zl, to sie oplacalo :-)
    >
    > Bo SP to nie wiem - pomoglo za darmo, czy wystawi rachunek ? :-)

    SP nie wystawia rachunków. Jak ich bvardzo wkurzysz to przy okazji
    swojej bytności przeprowadzają kontrolę p.poż i wewntualnie wlepiają za
    coś mandat. Tu chyba ten mechanizm nie zadziała:)

    --
    Shrek