  • 1. Data: 2020-01-02 14:37:41
    Temat: Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
    Od: m...@g...com

    W 2019 ROKU POZBAWIONO ŻYCIA 42,3 MLN NIENARODZONYCH
    2 stycznia 2020 11:24/w Informacje, Polska
    NAJWIĘCEJ ZGONÓW WCIĄŻ Z POWODU TZW. ABORCJI.

    W minionym 2019 roku tzw. aborcja była najczęstszą przyczyną śmierci - wynika z
    cyklicznych raportów niezależnej witryny Worldometers. Na całym świecie pozbawiono
    życia ponad 42 mln 300 tys. nienarodzonych dzieci.

    Worldometers gromadzi dane pochodzące od rządów oraz innych renomowanych organizacji,
    a następnie opracowuje je wraz z szacunkami i prognozami na przyszłość. Zgonów
    spowodowanych sztucznymi poronieniami nie uwzględnia wśród statystyk przyczyn
    śmierci, lecz w odrębnych zestawieniach. Porównując te informacje widzimy, że tzw.
    aborcja traktowana jako ,,zabieg medyczny" znacznie przewyższa liczebnie pozostałe
    przyczyny zgonów.

    Przy wspomnianych 42,3 milionach zabitych dzieci poczętych, pozostałe powody utraty
    życia ,,pozostają daleko w tyle". W 2019 roku 8,2 miliona osób zmarło bowiem na raka,
    13 milionów na inne choroby, 5 milionów wskutek palenia papierosów, a 1,7 miliona na
    HIV/AIDS.

    W Stanach Zjednoczonych aborcyjny przemysł śmierci pochłania co roku niemal milion
    istnień. Od czasu wyroku w precedensowym procesie Roe przeciwko Wade w 1973 roku,
    Amerykanie pozbawili życia 61 milionów nienarodzonych.

    Portal Life News pisze, że w styczniu obrońcy dzieci poczętych - jak co roku
    -zgromadzą się na Marszu dla Życia w Waszyngtonie, aby przypomnieć o rocznicy tej
    decyzji i wezwać do przywrócenia ochrony nienarodzonych.

    https://www.radiomaryja.pl/informacje/polska-informa
    cje/najwiecej-zgonow-wciaz-z-powodu-tzw-aborcji-w-20
    19-roku-pozbawiono-zycia-423-mln-nienarodzonych/

  • 2. Data: 2020-01-02 14:54:35
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    m...@g...com w
    ups.com>:

    > W 2019 ROKU POZBAWIONO ŻYCIA 42,3 MLN NIENARODZONYCH
    > 2 stycznia 2020 11:24/w Informacje, Polska

    Polska?

    > NAJWIĘCEJ ZGONÓW WCIĄŻ Z POWODU TZW. ABORCJI.

    Bełkot!

    > W minionym 2019 roku tzw. aborcja była najczęstszą przyczyną śmierci - wynika z
    cyklicznych raportów niezależnej witryny Worldometers. Na całym świecie pozbawiono
    życia ponad 42 mln 300 tys. nienarodzonych dzieci.

    O, już 2 stycznia maja miarodajne wyniki, a może to exit poolsy?

    > Worldometers gromadzi dane pochodzące od rządów oraz innych renomowanych
    > organizacji,

    Gdzie lista?

    > a następnie opracowuje je wraz z szacunkami i prognozami na
    > przyszłość.

    Czyli potwierdzenie, że bełkot.

    > Zgonów spowodowanych sztucznymi poronieniami nie uwzględnia
    > wśród statystyk przyczyn śmierci, lecz w odrębnych zestawieniach.

    Aha czyli manupulacja, bo zbyt łatwo byłoby widać, że to %%

    > Porównując te informacje widzimy, że tzw. aborcja traktowana jako ,,zabieg
    > medyczny" znacznie przewyższa liczebnie pozostałe przyczyny zgonów.

    Tych naturalnych też?

    > https://www.radiomaryja.pl/informacje/polska-informa
    cje/najwiecej-zgonow-wciaz-z-powodu-tzw-aborcji-w-20
    19-roku-pozbawiono-zycia-423-mln-nienarodzonych/

    Link też jest manipulacją:
    "w-2019-roku-pozbawiono-zycia-423-mln-nienarodzonych
    "

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2020-01-02 15:07:50
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-01-02 14:37, m...@g...com wrote:
> [...]
    cje/najwiecej-zgonow-wciaz-z-powodu-tzw-aborcji-w-20
    19-roku-pozbawiono-zycia-423-mln-nienarodzonych/

    Wyręcz Radio Maryja, rzuć linkiem na konkretne miejsce na Worldometers,
    gdzie są przedstawione statystyki zgonów i szczególnie gdzie aborcja
    jest zaliczana do zgonów, bo nie znalazłem.

    Natomiast tu są dane Światowej Organizacji Zdrowia na temat
    najczęstszych przyczyn zgonów:
    https://www.who.int/en/news-room/fact-sheets/detail/
    the-top-10-causes-of-death.
    Według ONZ nie może umrzeć to, co się nie narodziło, ale RM oczywiście
    wie lepiej.

  • 4. Data: 2020-01-02 16:20:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 2 Jan 2020 15:07:50 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Według ONZ nie może umrzeć to, co się nie narodziło, ale RM oczywiście
    > wie lepiej.

    Powiadają, że wiara czyni czuba, co wszystko wyjaśnia.

    Kto ma czas, ochotę i prenumeratę może poczytać:
    https://wyborcza.pl/7,161389,25556350,jak-pobozny-ma
    z-zamordowal-zone-bo-nie-zyla-bogobojnie.html#a=190&
    c=8000:undefined

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2020-01-02 16:49:00
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 02.01.2020 o 16:20, sracz z UB pisze:

    > Powiadają, że wiara czyni czuba, co wszystko wyjaśnia.
    >
    > Kto ma czas, ochotę i prenumeratę może poczytać:
    > https://wyborcza.

    fuj, cuchnie ubeckim gwnem:))))))))

  • 6. Data: 2020-01-02 17:14:06
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-01-02 16:20, Olin wrote:

> [...]
    > https://wyborcza.pl/7,161389,25556350,jak-pobozny-ma
    z-zamordowal-zone-bo-nie-zyla-bogobojnie.html#a=190&

    Akurat miałem wszystkie trzy składniki i przeczytałem. Co tu można
    powiedzieć...