  • 211. Data: 2017-06-15 21:15:29
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-15 o 15:17, Trefniś pisze:

    > Nb. mam za złe Jarkaczowi, że rozpropagował insekta. Pewnie grosza za to
    > nie dostał, pożyteczny idiota!

    Może jeszcze wstrzymał Słońce i ruszył Ziemię? No i pewnie jeszcze
    wynalazł koło?
    I zapewne też z tych powodów Biedronka swojego czasu reklamowała się
    hasłem "U nas nie spotkasz prezesa". Rozpropagował ją jak cholera...
    Pewnie wtedy jak powiedział, że to taki sklep dla biedoty.
    Jakie jeszcze zasługi mu przypiszesz miłośniku Prezesa? Też ci pewnie
    grosza za to nie dadzą, ale ot taki pożyteczny idiota z ciebie...

    --
    Sonn

  • 212. Data: 2017-06-15 21:16:51
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-06-15, Trefniś <t...@m...com> wrote:

    [...]

    > Po co mam sprawdzać, jaki miałbym mieć cel?

    Poszanowanie dyskutanta i sprawdzenie o czym się dyskutuje.

    > Skoro dla ciebie każdy [... ciach chamswo ...]

    Nie każdy. Dokładnie _TEN SAM_ kabel. Dokładnie te same gniazdko (TVK).
    Dokładnie ten sam operator (kwestia tylko tego czy zapłacę za pakiet
    z sygnałem TV, czy nie). To jak, sparwdziłeś już pczy poznańska INEA
    to kablówka, czy nie?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 213. Data: 2017-06-15 21:23:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-15 o 21:15, Sonn pisze:

> [...]
    > Jakie jeszcze zasługi mu przypiszesz miłośniku Prezesa? Też ci pewnie
    > grosza za to nie dadzą, ale ot taki pożyteczny idiota z ciebie...

    Są dobre i złe strony, poczynania. Nie ma co wałkować kto był, jest lepszy.
    Ciekawa jestem kiedy tego Bolka rozwałkują.

    --
    animka

  • 214. Data: 2017-06-15 21:29:17
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 20:50 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > http://www.krrit.gov.pl/abonament/wysokosc-oplat-abo
    namentowych/

    > 2017r, 2018 r.

    KRRiTV może sobie publikować, ale to nie ma mocy prawnej, na razie.

    Nowelizacja ustawy abonamentowej ciągle jeszcze w sejmie (stan na 14
    czerwca):

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ustawa-abonamentowa-
    podetnie-skrzydla-platnej-telewizji-7525580.html

    Branżowcy skarżą projekt ustawy do Komisji Europejskiej na niezgodność z
    prawem UE.
    Wiele wskazuje na to, że w 2018 być może będzie obowiązywała dotychczasowa
    ustawa.

    --
    Trefniś

  • 215. Data: 2017-06-15 21:30:39
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 21:15 Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Jakie jeszcze zasługi mu przypiszesz miłośniku Prezesa? Też ci pewnie
    > grosza za to nie dadzą, ale ot taki pożyteczny idiota z ciebie...

    Sonn, wytrzeźwiej, nieładnie chlać w święto.

    --
    Trefniś

  • 216. Data: 2017-06-15 22:31:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-15 o 21:29, Trefniś pisze:

> [...]
    > prawem UE.
    > Wiele wskazuje na to, że w 2018 być może będzie obowiązywała

    Ja już mam dosyć tej zachłanności i dziadostwa naszego rządu. Zaczynam
    mieć z dnia na dzień coraz bardziej "mieszane odczucia", az niedobrze mi
    się robi.

    --
    animka

  • 217. Data: 2017-06-16 12:50:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-15 o 22:31, Animka pisze:
    > Ja już mam dosyć tej zachłanności i dziadostwa naszego rządu. Zaczynam
    > mieć z dnia na dzień coraz bardziej "mieszane odczucia", az niedobrze mi
    > się robi.

    To dobry objaw. Może w końcu uzewnętrznisz to przy urnie wyborczej.

  • 218. Data: 2017-06-16 13:20:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 22:31, Animka pisze:

    > Ja już mam dosyć tej zachłanności i dziadostwa naszego rządu. Zaczynam
    > mieć z dnia na dzień coraz bardziej "mieszane odczucia", az niedobrze mi
    > się robi.

    Z ciekawości - głosowałaś w wyborach?

    Shrek

  • 219. Data: 2017-06-16 18:19:24
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-15 o 21:30, Trefniś pisze:

    > Sonn, wytrzeźwiej, nieładnie chlać w święto.

    I tyle masz do powiedzenia w temacie, trollu? Od razu powiedz że
    Prezesowi cały naród powinien trzymać głowe w d.. za jego zasługi dla
    całej ludzkości. Wypłaca ci od razu cała złotówe za taki post.

    --
    Sonn

  • 220. Data: 2017-06-16 21:34:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>