  • 201. Data: 2017-06-15 20:15:44
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 20:09 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > W dniu 15.06.2017 o 16:32, Trefniś pisze:

    (...)
    > To twoje pomysły są absurdalne.

    No właśnie - reductio ad absurdum was przerasta?
    Ok, już wszystko wiem i się dostosuję.

    --
    Trefniś

  • 202. Data: 2017-06-15 20:21:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 20:15, Trefniś pisze:

    > (...)
    >
    > No właśnie - reductio ad absurdum was przerasta?
    > Ok, już wszystko wiem i się dostosuję.

    Ale co chesz redukować do absurdu, skoro obecna ustawa już sama z siebie
    jest absurdalna (i jest tak naprawdę obejściem prawa, bo nie ma
    możliwości stosowania podatków celowych, czyli w zasadzie bezprawna).

    Shrek

  • 203. Data: 2017-06-15 20:26:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-15 o 15:33, Trefniś pisze:

    > Ale w rozmowie o abonamencie dziecię nazwało kablówką dostawcę
    > _wyłącznie_ internetu i to mnie śmieszy.

    Co Ciebie śmieszy? Internet kablowy to też kablówka.

    --
    animka

  • 204. Data: 2017-06-15 20:27:06
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 20:03 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ale tu nie ma nic do interpretowania. Można mieć kablówkę nie posiadajać
    > telewizora i jest to twardy fakt. Co chcesz interpretowac?

    Ożesz...

    Nie będziesz o tym dyskutował z Trefnisiem, tylko z odpowiednimi służbami,
    jeśli sąsiad cię zakapuje.
    W ostateczności dowiesz się od sądu i będziesz podlegał egzekucji, albo
    cię uniewinni.

    Wiem, "idioci i geniusze są zwolnieni z obowiązku rozumienia dowcipów" =
    Hugo Steinhaus.

    Znikam z wątku, dobranoc.

    --
    Trefniś

  • 205. Data: 2017-06-15 20:28:52
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 20:26 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > Co Ciebie śmieszy? Internet kablowy to też kablówka.

    Prąd to też kablówka.
    To mnie śmieszy.

    Dobranoc, znikam z wątku.

    --
    Trefniś

  • 206. Data: 2017-06-15 20:30:21
    Od: Trefniś <t...@m...com>

  • 207. Data: 2017-06-15 20:41:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 20:27, Trefniś pisze:

    > Ożesz...
    >
    > Nie będziesz o tym dyskutował z Trefnisiem, tylko z odpowiednimi
    > służbami, jeśli sąsiad cię zakapuje.

    Ale co ma mnie zakapowac? Nie rozumiesz? Ja naprawdę nie miałem
    telewizora i wziąłąłem pakiet bo bylo taniej niż sam net. Co w tym do
    interpretowania widzisz?

    > W ostateczności dowiesz się od sądu i będziesz podlegał egzekucji, albo
    > cię uniewinni.

    Sorry, ale was naprawdę do reszty pojebało - są ludzie, co nie oglądają
    telewizji. To nie jest kwestia interpretacji. Po prostu są.

    Shrek

  • 208. Data: 2017-06-15 20:42:25
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-06-15 o 16:32, Trefniś pisze:

    > Dlatego piszę, że przy tak idiotycznym abonamecie/opłacie
    > audiowizualnej, sponsorują ci oglądanie TV.

    > Nie komputer - telewizor :)
    > Masz komputer, ale za pieniądze płacących abonament możesz za darmo z
    > niego zrobić "telewizor" :)
    > Oczywiście zgodnie z prawem, bo państwo za pieniądze abonamentowe ci to
    > umożliwia.

    Nie ma co się wysilać. Abonament będzie płaciło każde gospodarstwo
    domowe-nawet jak nie posiada telewizora i nawet radia oraz osoby, które
    mają samochody (radio w samochodzie).

    --
    animka

  • 209. Data: 2017-06-15 20:50:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://www.krrit.gov.pl/abonament/wysokosc-oplat-abo
    namentowych/

    2017r, 2018 r.

    --
    animka

  • 210. Data: 2017-06-15 21:06:45
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2017-06-15 o 20:13, Shrek pisze:

    > Z drugiej strony konstytucja mówi wprost, że konstytucję stosuje się
    > wprost.

    > Dlaczego? art 8 par 2 OIDP i już. "Przepisy Konstytucji stosuje się
    > bezpośrednio, chyba że Konstytucja stanowi inaczej."
    >
    > Shrek

    Wbrew temu co mówi Ziobro sedziowie nie są nieusuwalni itd... jesli w
    apelacji beda mu zmieniac wyroki, albo co gorsza kasowac w SN co drugi
    to go wypierdolą. Dla sędziów orzeczenie TK to podkładka, a powoływanie
    się wprost na KRP to chodzenie po grząskim gruncie zawodowym. Ustawy są
    oczywiste i jesli chroni je domniemanie konstytucyjnosci to po co sie
    wychylać? Choc obecnie to chyba będą musieli.

    --
    @foe_pl