  • 1. Data: 2004-01-27 13:53:07
    Temat: Re: 2 razy ten sam Windows na jednym komputerze
    Od: motto <m...@w...pl>

    Tukan w wiadmości <bv5q9e$5kp$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Mam WinXp OEM na płytce, instaluje go na kompie na partycji C. Chce mieć
    > jednak na tym samym komputerze dwa takie same systemy i drugi chce
    > zainstalować na partycji D.
    > Czy legalne będzie jeśli zainstaluje 2 razy system z jednej płyty, czy
    > musze kupić drugą instalkę ???
    > Moim zdaniem OEM przypisany jest do komputera i to czy zainstaluje go na
    > nim na dwóch, czy trzech partycjach jest tylko i wyłącznie moją sprawą i
    > jestem w porządku wobec prawa.
    > Co o tym sądzicie ???
    Szczerze mówiąc to nie wiem, przeczytaj dokładnie licencję (akurat nie mam
    żadnej pod reką). Do M$ nie dzwoń, bo oni oczywiście Ci powiedzą, że musisz
    kupić drugi ... :) A tak na marginesie, po co Ci dwa M$ Windows XP Homena
    jednym komputerze? (z ciekawości pytam, bo nic mi do głowy nie przychodzi).
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    E-mail: m...@w...pl JID: m...@j...wp.pl GG: 384683
    Mandrake Linux 9.2 kernel 2.6.1amd + supermount
    "Hack Your Mind, then You'll be free! Can You?"

  • 3. Data: 2004-01-27 14:01:11
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "motto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    A tak na marginesie, po co Ci dwa M$ Windows XP Homena
    > jednym komputerze? (z ciekawości pytam, bo nic mi do głowy nie
    przychodzi).

    jeden do normalnej pracy a drugi do testowania programow, eksperymentowania
    itp.

    pozdro

  • 4. Data: 2004-01-27 14:04:54
    Od: "Tukan" <t...@g...cjb.net>

> [...]
    A tak na marginesie, po co Ci dwa M$ Windows XP Homena
    > jednym komputerze? (z ciekawości pytam, bo nic mi do głowy nie

    Chodzi o to, że pewne programy mi się gryzą, a na oddzielnych systemach beda
    działać git.
    Pytałem sie o to tylko dlatego, że komp stoi w sklepie. Jakby to było w domu
    to bym się wogole nie zastanawiał i instalował ;)

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-01-27 15:02:54
    Od: motto <m...@w...pl>

    Tukan w wiadmości <bv5r0f$92v$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Chodzi o to, że pewne programy mi się gryzą, a na oddzielnych systemach
    > beda działać git.
    Co znaczy gryzą, napisz na grupę stosowną lub znajdź informatyka który Ci to
    ustawi. Według mnie nie potrzebujesz dwóch systemów.

  • 6. Data: 2004-01-27 15:04:20
    Od: motto <m...@w...pl>

    xmarcel w wiadmości <bv5qt0$1cl$1@news.lublin.pl> napisał(a):

    > jeden do normalnej pracy a drugi do testowania programow,
    > eksperymentowania itp.
    No w sumie to jest jakiś logiczny powód, ale czy ja wiem...
    Backup rejestru i kilku folderów i jazda można się bawić i nie potrzeba
    drugiego systemu.

  • 7. Data: 2004-01-27 17:48:36
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "motto" kemenangan <27 sty 2004> menyalin :

    > Co znaczy gryzą, napisz na grupę stosowną lub znajdź informatyka który
    > Ci to ustawi. Według mnie nie potrzebujesz dwóch systemów.

    ah, ale chce miec. Ja go rozumiem, jako programista, beta tester to jest uzasadnione,
    zreszta chodzi o
    problem prawny, rownie dobrze moglbys mu poradzic zeby zainstalowal linuksa ktory
    jest o niebo
    stabilniejszy

    --
    huski
    huski@(u_s_u_n-t_o)interia.pl

  • 8. Data: 2004-01-28 17:05:42
    Od: Marcin Bohosiewicz <m...@e...kernel.pl>

    Tukan <t...@g...cjb.net> wrote:

> [...]
    > przychodzi).
    >
    > Chodzi o to, że pewne programy mi się gryzą, a na oddzielnych systemach beda

    Albo tez, Windows 2 razy zainstalowany bo raz "natywnie"
    a raz pod VMware pod Linuxem, zeby do obejrzenia glupiego
    pliczku nie trzeba bylo rebootowac maszyny...

    M.

    --
    -| == Marcin Bohosiewicz - MB8042-RIPE - m...@k...pl == |-
    -| == tel. +48 601 485097 - PLD Team - m...@p...org == |-

  • 9. Data: 2004-01-30 13:09:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jan 2004, motto wrote:

> [...]
    >+ Co znaczy gryzą, napisz na grupę stosowną lub znajdź informatyka który Ci to
    >+ ustawi. Według mnie nie potrzebujesz dwóch systemów.

    Przyjmij do wiadomosci że możesz się mylić.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2004-01-30 18:12:07
    Od: motto <m...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news w wiadmości
    <P...@A...porte
    zjan.zabrze.pl>
    napisał(a):

    > Przyjmij do wiadomosci że możesz się mylić.
    Nie raczej nie przyje, bo w pracy była konieczność uruchomienia na tym samym
    komputerze trzech tych samych progóramów (nie będę tłumaczył, ale takie
    absurdy wymuszane są przez NFZ). Program ten wpisuje się do rejestru i
    stamtąd pobiera dane. Po przekopiowaniu do innego folderu przestawał
    działać, po zmianie ścieżek w rejestrze na nowe działał, ale już po
    zainstalowaniu kolejnej kopii przestawał... Dwie godziny pracy i 3 kopie
    tego samego programu na jednym komputerze (systemie). Można więc, trzeba
    tylko chcieć i mieć odrobinę wiedzy.