  • 21. Data: 2014-03-12 17:36:08
    Temat: Re: 125 tysi cy z otych za mostek
    Od: m <m...@g...com>

    .

    > Nie, ów kolega, to tylko zaśmieca niemerytorycznym postem grupę, bo
    > wszyscy - nawet on - wiedzieli, do czego się moja odpowiedź odnosi.
    > Jakby nie wiedział, to by nie wywalił tego, o co chodzi.

    Robercie, jak Ci ktoś zwróci uwage, to wypada przeprosić i obiecac
    poprawę, zwłaszcza jak ma rację :). A nie "bo wszyscy wiedzą o co chodzi".

    Stokrotka albo ten, jak mu ... Kviat jak napisze w swojej nowoczesnej
    ortografii to też wiadomo o co chodzi. Jak przyjdzie jakiś dres i bez
    żadnej interpunkcji ładu i składu napisze, to też zazwyczaj wiadomo o co
    chodzi - a nie słyszałem żebyś oponował żebyśmy dali ziomowi spokój, bo
    przecież wiadomo o co chodzi.

    p. m.

  • 22. Data: 2014-03-12 17:54:53
    Temat: Re: 125 tysięcy złotych za mostek
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 12.03.2014 16:52, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A wybudowali jakiś mostek bez pozwolenia?

    A zadbali o to, zeby nie trzeba bylo budowac?

    Mieli rowy melioracyjne poprawic dwa lata wczesniej, bo zalewalo. I nie
    poprawili. Powodz zrobila reszte.

    TYPOWE DLA URZEDNIKOW - doprowadzenie obywatela do ostatecznosci, ze
    bierze sprawy w swoje rece, sprawy ktorymi URZEDAS powinien zajac sie
    duzo wczesniej.

    w zamian urzadas wylicza kare.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 23. Data: 2014-03-12 19:50:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > żadnej interpunkcji ładu i składu napisze, to też zazwyczaj wiadomo o co
    > chodzi - a nie słyszałem żebyś oponował żebyśmy dali ziomowi spokój, bo

    Bowiem nie mam zamiaru naprawiać świata. A widziałeś, bym komuś takiej
    sytuacji zwracał uwagę, o ile da się zrozumieć o co autorowi chodziło?

    Wiele też zależy kto i w jakim celu zwraca uwagę. Przeanalizuj sobie
    procent merytorycznych odpowiedzi.

  • 24. Data: 2014-03-12 21:19:16
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A wybudowali jakiś mostek bez pozwolenia?
    Powinni dostać za nie wybudowanie...
    WOJO

  • 25. Data: 2014-03-12 21:21:35
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Tak wiec kare powinni poniesc urzednicy, a wlasciciele "MOSTU" zostac
    > zwolnieni z "kary" a dodatkowo przeproszeni przez urzednikow, ktorzy
    > wlasnym sumptem naprawiaja szkode - znaczy zajmuja sie mostkiem, zeby byl,
    > i to zgodnie z prawem.
    Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz...
    Widziałeś ukaranego w Polsce urzędnika?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 26. Data: 2014-03-12 21:37:32
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 12.03.2014 21:21, WOJO wrote:
    > Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz...
    > Widziałeś ukaranego w Polsce urzędnika?
    Ironicznie pisalem.
    Takie Fantasy.

  • 27. Data: 2014-03-13 09:44:34
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 12.03.2014 19:50, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > sytuacji zwracał uwagę, o ile da się zrozumieć o co autorowi chodziło?
    >
    > Wiele też zależy kto i w jakim celu zwraca uwagę. Przeanalizuj sobie

    No więc ja Ci napiszę wprost to co Hikkomorisan Ci zasugerował: wycinaj
    do jasnej cholery sygnaturki.

    p. m.

  • 28. Data: 2014-03-13 09:48:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 09:44:34 +0100 osobnik zwany m napisał:

    > No więc ja Ci napiszę wprost to co Hikkomorisan Ci zasugerował: wycinaj
    > do jasnej cholery sygnaturki.

    mówisz o tym gościu z sygnaturką na 2 strony?

    PS: wycinaj niepotrzebne cytaty

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 29. Data: 2014-03-13 09:59:30
    Temat: [OT]Re: 125 tysi cy z otych za mostek
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 13.03.2014 09:48, masti pisze:

    > mówisz o tym gościu z sygnaturką na 2 strony?

    U mnie jego sygnaturka ma raptem 4 linijki, ale tak - może chodzić o
    niego. Nie jeden to kocioł który przygania garnkom :).

    > PS: wycinaj niepotrzebne cytaty

    IMO niepotrzebne wyciąłem.

    p. m.

  • 30. Data: 2014-03-13 17:37:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No więc ja Ci napiszę wprost to co Hikkomorisan Ci zasugerował: wycinaj
    > do jasnej cholery sygnaturki.

    No wiec zazwyczaj wycinam. Doskonały nie jestem i poszło z sygnaturką.