    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 10 lat temu ...A na merginesie.... ważne
    Date: Fri, 30 Dec 2016 21:23:04 +0100

    > Nie wiesz ile złośliwości robią ludzie sąsiadom w zwykłym bloku.
    > Jest całe multum złośliwości więcej niż w garażu i okolicy garażu.
    > Np 13 wżeśnia tego roku , sąsiadka mieszkania rodzicuw podrapała mnie do
    > krwi,
    > nastęnym razem pogryzie.

    Kto mnie czyta uważnie , pewnie jeszcze pamięta,
    że cała sprawa nie zaczęła się 29 grudnia 2006,
    a dużo wcześniej, gdy nie zapłacił mi pracodawca,
    i doniusł nieprawdę na mnie na policję, że mu coś ukradłam.
    W pszed dzień pierwszej rozprawy policja pszeszukała mieszkanie zabrała ( i
    zniszczyła ) komputer , by mnie zastraszyć.
    Policja nie dzwoniła do domofonu.
    Podobno dżwi domofonu otwarła ta sąsiadka, co mnie podrapała.
    A jej synalek był na komisariacie 29 grudnia 2006.
    Widać taka policyjno - bandycka rodzinka.

    !!!
    Krutko po tym w 2001,
    wracając zdaje się do domu po zgłoszeniu sprawy w Inspekcji Pracy,
    weszłam do pierwszego napotkanego prawnika w Al. Jerozolimskich w Wa-wie.
    Od razu powiedział kilka żeczy, wydawało by się nie na temat,
    i nie rozumiałam tego: że policja wymusza na mnie pieniądze,
    i że idzie o mieszkanie.
    I to była prawda. Nie rozumiałam wtedy wystarczająco,
    że ja i moja rodzina jest rugowana.
    A po czym on poznał , że o mieszkanie?
    Między innymi po adresie.

    !!!!