  • Data: 2009-04-03 10:11:06
    Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > nie jestem pewien, czy w przypadku towarów "na zyczenie" przepis o zwrocie
    > obowiązuje.

    To zależy co to za życzenie. Jeśli kupuję w sklepie telewizor i określam
    jego parametry:
    -czarny,
    -30 cali
    -100 Hz
    -producent Sony.
    Czy to jest towar "na życzenie" czy towar typowy? Ustawa zabezpiecza sklepy
    w zakresie towarów, których kupujący określił nietypowe parametry. Np. sklep
    sprzedaje drzwi 80,90,100 cm, jako typowe, katalogowe, a ja potrzebuję 95cm.
    Taki towar oczywiście nie może być zwrócony. Natomiast drzwi, choćby i nawet
    wyprodukowane specjalnie dla mnie, ale o parametrach katalogowych, np. 90cm,
    okleina złoty dąb, jak najbardziej podlegają zwrotowi.

    --
    Bartek