  • Data: 2006-09-25 20:18:32
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    bizon wrote:

    > Dlatego uwazam za glupote ze jazda rowerem po pijanemu jest rownoznaczna z
    > jazda samochodem. Jadac samochodem po kieliszku jestem zagrozeniem zarowno
    > dla siebie jak i dla innych. Jadac rowerem praktycznie zagrozenie stwarzam
    > jedynie sobie.

    No i dlatego jestem za tym, żebyś utracił prawo do kierowania pojazdami
    - jesteś pozbawiony wyobraźni. Rowerzysta "pod gazem" też stwarza
    zagrożenie - pomijając zagrożenie bezpośrednie (np. rozpędzony wjedzie w
    kogoś) jest też zagrożenie pośrednie: np. "gibnie się" pod jakiegoś
    TIRa, kierowca tego odruchowo skręci i... cóż, nieszczęście gotowe.

    > Pomysl ze zamiast jechac tym rowerem moglem sobie wsiasc w
    > samochod i przy kontroli czekaly by mnie te same konsekwencje.

    To mi przypomina pewien skecz o Stalinie, jak ten skopał dziecko..
    Komentarz "Prawdy": "A przecież mógł zabić" (a nie zabił - taki dobry
    wujek).