  • Data: 2006-09-26 07:04:45
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ef926c$ki0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Babka z PZU stwierdziła zdecydowanie, że żadne TU nie ma możliwości
    > obliczyć ile przejeżdża statystyczny kierowca - pierwszoroczny czy
    > wieloletni.

    jasne ze zadne tu tego nie obliczy dokladnie, nawet ja nie wiem ile
    przejechalem km przez cale swoje zycie

    > Nawiasem mówiąc, metoda o której wspomiałeś mówi co najwyżej o ilości
    > przejeżdżanych km przez samochód/właściciela auta a nie mówi nic o tym
    > ile przejeżdżają kierowcy którzy:

    ale daje to jako taki poglad na sprawe, mozna przypisac samochod do
    kierowcy, km sa znane z duzym prawdopodobienstwem mozna zalozyc ze to on
    przejezdza te km, reszta to statystyka i odpowiedznie obliczenia, od czasu
    do czasu mozna dla swoich klientow zrobic odpowiednia ankiete ktora
    dodatkowo naprostuje posiadane juz liczby i skoryguje ewentualne %

    jak ktos bedzie chcial to odpowiednie dane sobie znajdzie, to ze pzu tego
    nie robi, nie oznacza ze zadne inne tu tez tego nie robi