  • Data: 2006-09-26 15:03:50
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: "KRZYZAK" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > Bo trzeźwy rowerzysta nie jeździ wężykiem i nie przewraca się na środku
    > drogi.
    > Szczególnie na rowerze.

    Mojego kumpla zlapali, jak jechal sciezka rowerowa. Dostal zawiasy i
    stracil prawko.
    W jaki sposob mial sie dostac na srodek drogi?

    > To ja już wybieram pijanego w samochodzi.
    > Jak będzie twardo trzymał kierownicę to do domu dojedzie, a nie
    > wypieprzy się na środku drogi, bu mu się "huśło".

    A po drodze skosi Ciebie razem z rodzinka.
    Pijani rowerzysci nie zabijaja.
    Podejrzewam, ze nie widziales ani pijanego rowerzysty, ani pijanego
    samochodziarza w akcji.
    Bo porownujesz mrowke do slonia.