    From: "bizon" <k...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 1,4 promila na rowerze
    Date: Mon, 25 Sep 2006 21:21:34 +0200

    Użytkownik "Kasi i Przemek" napisał

    > A swoją drogą wyraże swoją opinię. Powinni zabrać Ci prawo jazdy
    > dożywotnie bo jesteś potencjalnym mordercą.

    jak wspomnialem samochodem jezdze prawie codziennie i nigdy mi sie nie
    zdarzylo wsiasc za kolko po chociazby lyku piwa i gwarantuje Ci ze mi sie
    nie zdarzy !
    Dlatego uwazam za glupote ze jazda rowerem po pijanemu jest rownoznaczna z
    jazda samochodem. Jadac samochodem po kieliszku jestem zagrozeniem zarowno
    dla siebie jak i dla innych. Jadac rowerem praktycznie zagrozenie stwarzam
    jedynie sobie. Pomysl ze zamiast jechac tym rowerem moglem sobie wsiasc w
    samochod i przy kontroli czekaly by mnie te same konsekwencje.
    Troche to jest nielogiczne, przynajmniej dla mnie
    Jakos nie czuje sie jak morderca. Jestem swiadom wykroczenia, ale kara jest
    niewspolmierna do czynu.
    Nawet mnie nie znasz a probujesz oceniac.
    Ale coz, twoje prawo

    pozdrawiam
    bizon