  • Data: 2002-06-25 14:06:47
    Temat: Re:
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panie Przemku

    Przestan Pan lamowac i trollowac na grupie.
    Watki osobiste sa zakazane, takze offtopic.
    A co do CNN.
    To GNA Inc. oczywiscie byla prezentowana w CNN, w programie Beyond the
    2000.
    CNN ma z pewnoscia przedstawiciela w Polsce, ktory pomoze Panu dotrzec
    do archiwum.
    (jestem wspolzalozycielem GNA Inc., Texas)

    Zatem umawiamy sie tak Panie Przemku,
    Pan teraz konczy trollowanie, lamerstwo, offtopicki, watki osobiste,
    a ja nie wysylam zgloszenia do abuse.

    Podobno jest grupa dla trolli i niech sie Pan tam produkuje i ujawnia
    swoje talenta.

    Zgoda ?

    na usenecie