  • Data: 2002-06-26 10:41:24
    Temat: Re: Grupy dyskusyjne
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> ihn
    tanpol.com.pl:
    takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    Sorry Gotfrydzie, ze to pod Twoim postem, ale inaczej nie mam jak. :o)

    Szanowny panie Jacku, moze sie pan nie wysilac odpowiedziami i
    komentarzami moich postow, bo mimo wszystko nadal przesiaduje pan w
    moim KF'ie i bedzie tam pan siedziec dozywotnio. W zwiazku z tym
    jezeli chce pan cokolwiek wartosciowego przekazac, to prosze o mail na
    priv i oszczedzenie sobie wysilku zwiazanego z odpowiadaniem na moje
    na ogol malo inteligentne posty ;o)

    PMM