  • Data: 2002-06-25 22:46:18
    Temat: Re: Grupy dyskusyjne
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Jun 2002, Jaszyn wrote:

    >+ Jacek napisał(a) w wiadomości:
    [...]
    >+ A skąd ja mam wiedzieć, że ktoś, kto podpisuje się nickiem "Kozia dupa" to
    >+ jakiś Jan Igrekowski??

    Przeoczyliście jeszcze drobiazgi:
    - autor *celowo* maskuje pole "from" i wyraża w ten sposób wolę
    niedostawania maili
    - autor j.w. robi to skutecznie, czyli brak jest możliwości
    wysłania postu.
    Wniosek: grupy zostają zasypane pytaniami o zgody ;>

    >+ Poza tym, idąc tym tokiem myślenia, należałoby prosić
    >+ autorów postów na tej i innych grupach o zgodę na zacytowanie ich w
    >+ sytuacji, gdy chcemy odpowiedzieć na ich post. To teraz, abym mógł coś panu
    >+ Jackowi odpoisać, musże wysłac pisemną prośbę i czekać na pisemną zgodę????

    Blisko jesteś...

    >+ No bo ja już zgłupiałem od tej szalenie interesującej wykładni prawa
    >+ autorskiego... ;-))))

    ...prezentowanych już publicznie wykładni takich co sobie "nie życzą" !

    Do zbliżonych wykładni należy "uprawnione przekonanie" że mile
    widziane :> jest FUT:pl.test jeśli dyskutant ma zamiar mieć
    ostatni głos !
    -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd