    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Raty + karta - sprzedaż wiązana, czy to legalne?
    Date: Tue, 27 May 2008 21:20:47 +0200

    Witam,

    dostałem dzisiaj zupełnie nie zamawianą kartę kredytową z GE Money Bank.
    Wkurzyło mnie to niemiłosiernie, dzwonię do infolinii i co się okazuje, że
    kupowałem komputer na raty w sklepie, w którym akurat ratuje GE i tam w
    umowie przemycili jednocześnie zamówienie na kartę. Faktycznie, na umowie
    jest taki wredny ptaszek ,,Nie chcę karty'' gdzieś pośrodku
    wielostronicowej umowy spisanej maczkiem. Niby powinienem czytać, ale
    wiadomo jak to jest... Uważnie czytałem wniosek o raty, tam
    zaznaczyłem ,,nie chcę karty'', ale kolejka w sklepie, umowa wiele stron
    drobnym maczkiem i w umowie przegapiłem.

    Czy taka sprzedaż wiązana -- raty oraz karta kredytowa -- jest legalna? Czy
    takie ukrywanie zamówienia na kartę wewnątrz umowy i konstruowanie
    złośliwie negatywnych ptaszków nie podpada pod jakieś nieuczciwe praktyki?
    Gdzie to można zgłaszać?

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com