  • 1. Data: 2003-06-03 13:52:37
    Temat: Ratunku! Komornik nas napadł!!!
    Od: "Les" <c...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    mieszkamy w wynajętym mieszkaniu. Dzisaj rano zapukał do nas facet przedstawiający
    się jako
    komornik i pyta o jakąś nieznaną mi osobę (ponoć tu zameldowaną). Może to poprzedni
    właścicel? Nie wiem. Zabrał się do spisywania naszych sprzętów, kiedy powiedziałem,
    że to
    nasze, powiedział aby przygotować do wglądu dokumenty potwierdzające własność. A ja
    takich
    mam niewiele (tylko jakieś kwitki od kredytu na szafę etc.) Co jest grane? Czy ten
    facet
    naprawdę może nam pozabierać dobytek, bo tu jest zameldowana (ponoć) osoba, której on

    szuka? Żona jest w stresie od rana (facet był strasznie nieprzyjemny), nasłuchała się
    w telewizji
    historii, jak to komornicy potrafili zlicytować ludziom dobytek na psie grosze. Ja
    jestem ciemny
    jak tabaka w rogu: trzeba w tym kraju komuś udowadniać, że nie jestem wielbłądem?
    Ktoś wie
    jak to z tym jest?

  • 2. Data: 2003-06-03 14:32:49
    Temat: Re: Ratunku! Komornik nas napadł!!!
    Od: "przemo77" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Les" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    powiedziałem, że to
    > nasze, powiedział aby przygotować do wglądu dokumenty potwierdzające

    nie znam sie na tych sprawach, ale ja bym wszystko spakowal i wywiozl do
    nowo wynajetego mieszkania (chyba ze zaplaciliscie za rok z gory to gorzej)
    , tak ze jak nastepnym razem przyjdzie komornik to zastanie tylko 2 materace
    i 2 spiwory.

  • 3. Data: 2003-06-03 21:51:45
    Od: "Adles" <a...@g...pl>

> [...]
    grosze. Ja jestem ciemny
    > jak tabaka w rogu: trzeba w tym kraju komuś udowadniać, że nie jestem

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Czołem

    Wyluzuj. Po pierwsze, czy ten koleś był sam czy z inną osobą? Czynności
    takie powinien wykonywać ze świadkiem. Wiesz przeciw komu prowadzi
    egzekucję? Jeśli tak, idź do urzędu gminy po zaświadczenie że taki a taki
    tam nie nie jest (i nie był) zameldowany. Jeśli jest tam zameldowany do
    właściciel powinien go wymeldować. Poza tym warto napisac skargę na
    czynności komornika (uwaga: termin 7 dni!). Sprawa powinna wtedy pójść do
    sądu.

    pzdr

  • 4. Data: 2003-06-03 23:09:08
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Adles napisał:
    > Wyluzuj. Po pierwsze, czy ten koleś był sam czy z inną osobą? Czynności
    > takie powinien wykonywać ze świadkiem.[ciah]

    a zacznijmy od tego, że jeśli nie miał przy sobie policjanta i dokumentu
    potwierdzającego prawo do egzekucji, to w ogóle nie trzeba było go wpuszczać

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2003-06-06 08:31:48
    Temat: Odp: Ratunku! Komornik nas napadł!!!
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik scream <s...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bbja0v$n6k$...@n...onet.pl...
    > a zacznijmy od tego, że jeśli nie miał przy sobie policjanta i dokumentu
    > potwierdzającego prawo do egzekucji, to w ogóle nie trzeba było go
    wpuszczać

    powinien sie wylegitymowac i miec tyt.egzekucyjny w innym przypadku to ona
    sobie może dużo i nic ...słusznie ktos zauważył w takich przypadkach nalezy
    złożyc skarge na czynności ...

    Sandra

  • 6. Data: 2003-06-06 08:56:15
    Od: a...@b...pl (a.sliwowska)

    Jedna rade mam na juz - posluzcie sie art. 6 kodeksu cywilnego:
    " Ciezar udowodnienia faktu spoczywa na osobie, ktora z faktu tego
    wywodzi skutki prawne"
    A to oznacza w Waszym przypadku, ze to osoba podajaca sie za komornika
    (warto sprawdzic, czy rzeczywiscie jest to komornik) musi udowodnic
    swoje prawo do zajecia jakiegokolwiek majatku.
    pzdr
    A.

  • 7. Data: 2003-06-06 16:05:19
    Temat: Re: Odp: Ratunku! Komornik nas napadł!!!
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Sandra napisał:
    > powinien sie wylegitymowac i miec tyt.egzekucyjny w innym przypadku to ona
    > sobie może dużo i nic ...słusznie ktos zauważył w takich przypadkach nalezy
    > złożyc skarge na czynności ...

    mi się wydaje, że jednak komornik powinien przyjść z policją, bo inaczej
    wcale nie trzeba go wpuszczać ;)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl