  • 1. Data: 2003-06-03 11:52:54
    Temat: to jeszcze o wyplatach
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    skoro juz tutaj trafilam.. to moze z jeszcze jednym problemem...

    w marcu 2001 roku odbyla sie sprawa sadowa na ktorej sad zasadzil mi wyplate
    zaleglego wynagrodzenia wraz z naleznymi odsetkami oraz zwrot kosztow.

    jest tego w sumie 4500 plus odserki od grudnia 2000 roku... i nie wiem co
    dalej.

    Komornik na 99% nic nie pomoze bo nawet nei wiem czy facet jeszcze mieszka w
    Polsce.. raczje nie
    I tu pytanie. czy jest jakas inna instytucja ktora moze mi pomoc w
    odzyskaniu kasy?
    Slyszalam cos o gwarantowanym funduszu wynagrodzen czy cos takiego..

    jak to ugryzc? mam jakies szanse na odzyskanie kasy? gdzie i do kogo sie
    zwrocic?

    Ania

  • 2. Data: 2003-06-06 06:35:59
    Temat: Odp: to jeszcze o wyplatach
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    Użytkownik Easy <e...@m...org> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bbi18h$gt8$...@a...news.tpi.pl...

    jako ze sprawa bardzo mnie dreczy.. ponawiam pytanie zadane w poprzednim
    poscie, liczac na odpowiedz

    Ania