  • 1. Data: 2003-06-03 13:09:57
    Temat: Co mam z tym zrobić ?????????
    Od: "Matejkoo" <t...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich mam trochę ciężki temat do omówienia, mianowicie mam
    sąsiada który był zastępcą Burmistrza,przez wtyki które ma w Sarostwie i
    MPGKiM dostał pozwolenie na dobudówkę mieszkania(rozbudowanie),Postawił
    budowlę nad moją werandą,gdzie przy tym zaczeły się problemy ,w moim
    mieszkaniu zaczeły na ścianie wychodzić jakieś świnstwa,zawaliła sie podłoga
    na werandzie,a w pokoju gdzie do sciany miałem dostawiony mebel zaczął mi
    gnić (ciuchy niestety musiałem powyżucać), teraz od kilku miesięcy chodzę do
    MPGKiM i proszę o zrobienie podłogi, na opisanie szkód przy tej budowli, ale
    jak wspomniałem wcześniej sąsiad jakoś łagodzi sprawę.
    Skolei co do sąsiada to ma wyżej głowe niż ..... i wcale sie tym nie
    przejmuje,.

    Proszę o pomoc w tej sprawie, jak ,czy do sądu mam tą sprawę skierować, i
    czy jak ją skieruję to mam mozliwość niezapłacenia za wytoczony proces,a i
    czy liczy się ten fakt że mam troche zaległości z czynszem,.

    Dziękuję ...

  • 2. Data: 2003-06-03 20:03:57
    Temat: Re: Co mam z tym zrobić ?????????
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Matejkoo" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy jak ją skieruję to mam mozliwość niezapłacenia za wytoczony proces,a i
    > czy liczy się ten fakt że mam troche zaległości z czynszem,.

    nie nalezy czekać ale samemu wziąć się do roboty, zrobic zdjęcia,
    wezwać na piśmie zarządcę i sąsiada do zrobienia wizji lokalnej,
    zawołac rzeczoznawcę budowlanego, zamówić ekspertyzę, zlecić naprawę,
    cały czas informująć listami poleconymi i sąsiada i zarządcę
    itd, itp

    jeżeli to nic nie da to albo samamu zrobić roboty albo i bez tego skierować
    do sądu
    z roszczeniem odszkodowawczym i pokryciem ew, kosztów poniesionych na
    doprowadzenie do stanu właściwego,
    trochę chaotycznie wyszło ale kierunek masz zarysowany,

    JarekM

  • 3. Data: 2003-06-04 05:42:38
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Zostaje ci droga do nadzoru budowlanego i na koniec na pewno sąd. Musisz
    jednak zebrać dokumentację do budowli sąsiada. No i znacznie poprawić opis
    sytuacji bo z tego co napisałeś człowiek postronny nie może nic sensownego
    wywnioskować Więcej szczegółów: odległość budowli od twojej działki jaki
    plan zagospodarowania terenu obowiązuje (np. jak max wysokość zabudowy) czy
    byłeś informowany o zgłoszonym wniosku na rozbudowę itp....

    Stan_z

  • 4. Data: 2003-06-09 08:06:39
    Od: "Exodus" <t...@p...onet.pl>

    Dzięki za tą podpowiedź ,myślę że coś uda mi się w tym kierunku zadziałać,

    Pozdrawiam.