    From: "Les" <c...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ratunku! Komornik nas napadł!!!
    Date: Tue, 3 Jun 2003 13:52:37 +0000 (UTC)

    Witam,
    mieszkamy w wynajętym mieszkaniu. Dzisaj rano zapukał do nas facet przedstawiający
    się jako
    komornik i pyta o jakąś nieznaną mi osobę (ponoć tu zameldowaną). Może to poprzedni
    właścicel? Nie wiem. Zabrał się do spisywania naszych sprzętów, kiedy powiedziałem,
    że to
    nasze, powiedział aby przygotować do wglądu dokumenty potwierdzające własność. A ja
    takich
    mam niewiele (tylko jakieś kwitki od kredytu na szafę etc.) Co jest grane? Czy ten
    facet
    naprawdę może nam pozabierać dobytek, bo tu jest zameldowana (ponoć) osoba, której on

    szuka? Żona jest w stresie od rana (facet był strasznie nieprzyjemny), nasłuchała się
    w telewizji
    historii, jak to komornicy potrafili zlicytować ludziom dobytek na psie grosze. Ja
    jestem ciemny
    jak tabaka w rogu: trzeba w tym kraju komuś udowadniać, że nie jestem wielbłądem?
    Ktoś wie
    jak to z tym jest?