  • 1. Data: 2003-10-01 16:02:53
    Temat: Rachunek NOM
    Od: "Krzysiek" <e...@t...pl>

    Witam.

    Przepraszam jezeli ten temat byl walkowany setki razy, ale nie znalazlem
    konkretnej odpowiedzi w archiwum grupy.

    Dzisiaj przyszlo do mnie wezwanie do zaplaty naleznosci za uslugi
    telekomunikacyjne NOM z okresu 01-07-2001 do 31-07-2002. W tym okresie
    mieszkanie gdzie byl telefon, bylo wynajmowane - dlatego ten rachunek jest
    dla mnie pewnym zaskoczeniem.

    Pomijajac aspekt uczciwosci, chcialbym wiedziec czy MUSZE uregulowac ta
    naleznosc pod grozba jakis konsekwencji. Nie podpisywalem zadnej umowy z
    NOM, a wezwanie otrzymalem od grupy windykacyjnej (nie od TPSA jak
    pierwotnie mialo byc w tym okresie). W liscie napisane jest ze wzywany
    jestem do _dobrowolnej_ zaplaty, jednak nizej ostrzegaja przed bardziej
    stanowczymi krokami prawnymi.

    Suma ktora mam zaplacic przekracza moje mozliwosci jak na ta chwile, z tad
    moja desperacja.

    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiem.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-10-01 16:06:59
    Temat: Re: Rachunek NOM
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

> [...]
    > stanowczymi krokami prawnymi.
    >
    > Suma ktora mam zaplacic przekracza moje mozliwosci jak na ta chwile, z tad

    Po raz kolejny powtarzam. Wezwanie przyszlo od Intrum Iustitia i pewnie
    listem zwyklym ?
    A zatem nie otrzymales zadnego wezwania, zapalniczka, kominek, piec CO - i
    PO SPRAWIE. Tylko nie wydzwaniaj do NOM przypadkiem - oni tam tylko na to
    czekaja.

    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl