  • 1. Data: 2003-10-01 14:22:30
    Temat: Re: SPAM
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    > Witam.
    > ZTCW od pewnego czasu SPAM w Polsce jest zakazany przez
    > prawo. Czy ktos moglby oswiecic mnie na mocy jakich
    > aktow prawnych tak jest?
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedz.

    ustawa o swiadczeniu uslug droga elektroniczna

  • 2. Data: 2003-10-01 14:22:46
    Temat: SPAM
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Witam.
    ZTCW od pewnego czasu SPAM w Polsce jest zakazany przez
    prawo. Czy ktos moglby oswiecic mnie na mocy jakich
    aktow prawnych tak jest?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 3. Data: 2003-10-01 20:20:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    tan <t...@n...o2.pl> niebacznie popelnil

    > ZTCW od pewnego czasu SPAM w Polsce jest zakazany przez
    > prawo. Czy ktos moglby oswiecic mnie na mocy jakich
    > aktow prawnych tak jest?

    NIe ma takich aktów prwanych, zakazujących spamu - niestety.
    Chodzi Ci zapewne o ustawę zakazującą wysyłania ofert drogą
    elektroniczną ]

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2003-10-02 08:41:18
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    poreba wrote:
    > NIe ma takich aktów prwanych, zakazujących spamu - niestety.
    > Chodzi Ci zapewne o ustawę zakazującą wysyłania ofert drogą
    > elektroniczną ]

    O to, to, to wlasnie...
    Znalazlem (dzieki wskazowce kolegi automoto;))
    "Ustawe z dn. 18 lipca 2002r. o swiadczeniu uslug
    droga elektroniczna" (Dz.U nr144) i w niej Art.10.

    czy to jest jedyne uregulowanie prawne, czy jeszcze
    mam czegos innego poszukac?
    Potrzebne mi sa konkretne numery ustaw/artykulow/...

    pozdrawiam - tan

    wytnij "nos." z adresu: t...@n...o2.pl

  • 5. Data: 2003-10-02 14:31:10
    Od: poreba <d...@p...com>

    tan <t...@n...o2.pl> popełnił 02 paź 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > czy to jest jedyne uregulowanie prawne, czy jeszcze
    > mam czegos innego poszukac?
    > Potrzebne mi sa konkretne numery ustaw/artykulow/...
    Z tego co rzecze GRUPA: sprawdź jeszcze hasełko:
    nieuczciwa konkurencja

    --
    pozdro
    poreba

  • 6. Data: 2003-10-15 10:48:42
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    tan wrote:
    > Potrzebne mi sa konkretne numery ustaw/artykulow/...

    Use Google, Luke...
    http://www.google.pl/search?q=spam+prawo

    Pozdr,
    --