  • 1. Data: 2003-05-29 16:41:28
    Temat: ROZWÓD
    Od: "agnieszka l" <a...@i...pl>

    Jak można wziąść rozwód KONKORDATOWY, jak szybko można go wziąść, gdzie się
    można udać?
    Dziękuję!

  • 2. Data: 2003-05-29 17:18:19
    Temat: Re: ROZWÓD
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    > Jak można wziąść rozwód KONKORDATOWY, jak szybko można go wziąść, gdzie
    się
    > można udać?
    > Dziękuję!]

    Czy chodzi Ci o stwierdzenie nieważności ślubu kościelnego ?
    Kościól nie daje rozwodów może natomiast jw.
    Jężeli ten temat Cię interesuje to daj znać, ostatnio trochę się
    interesowałem tym tematem ...

  • 3. Data: 2003-05-30 07:40:37
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "t...@w...pl" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kościól nie daje rozwodów może natomiast jw.
    > Jężeli ten temat Cię interesuje to daj znać, ostatnio trochę się

    Podsumowujac - mozna wziac "cywilny" (zgodnie z kodeksem Rodzinnym i
    Opiekunczym)
    rozwod "normalnie" (wiem, to nie jest calkiem normalne, ze ludzie sie
    rozwodza) w sadzie,
    ale czy to bedzie szybko - nie wiadomo - zalezy od drugiej strony.

    W kosciele mozna jak napisano wyzej uzyskac stwierdzenie NIEWAZNOSCI.

    Rozwod w sadzie rodzi skutki prawne tak, jakby byl slub w urzedzie i
    rozwod..
    Wobec Kosciola pozostaniecie malzenstwem (jesli nie uzyskacie uniewaznienia)

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-06-02 14:09:02
    Od: "Agnieszka L" <d...@i...pl>

> [...]
    > interesowałem tym tematem ...
    >
    > Tak bardzo mnie to interesuje,jestem jużw seperacji od ponad dwóch lat ,
    mam synka który będzie miał w tym roku 3 latka
    chciałabym ułożyćsobie życie,chciałabym wziąść ten rozwód,chcę wiedzieć
    wszystkie podstawy na które mogłabym się powołać aby dostać ten rozwód !?