  • 1. Data: 2003-05-29 15:03:43
    Temat: Serbskie ustawy prawa rodzinnego
    Od: "Arturo" <a...@p...onet.pl>

    Witam,

    Na prosbe kolezanki szukam tekstow ustawy serbskiego prawa
    rodzinnego-malzenskiego, w jezyku angielskim lub polskim - o ile to mozliwe.
    Niemiecki, rosyjski lub francuski tez moze ostatecznie byc.
    Na razie przejrzalem www.srbija.sr.gov.yu www.parlament.sr.gov.yu i
    www.rik.parlament.sr.gov.yu, ale nic ciekawego nie znalazlem.
    Z gory dziekuje za ewentualna pomoc.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-29 20:45:09
    Temat: Re: Serbskie ustawy prawa rodzinnego
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Arturo wrote:

> [...]
    >rodzinnego-malzenskiego, w jezyku angielskim lub polskim - o ile to mozliwe.
    >Niemiecki, rosyjski lub francuski tez moze ostatecznie byc.

    Znalazłam tylko to:
    http://www.seeline-project.net/FamilyLaw/YugoslaviaF
    L.htm
    Nie jest to niestety tekst ustawy lecz dość dokładny angielski opis
    z odniesieniem się do numerów artykułów. Nie wiem na ile jest aktualny,
    ale może się przyda (są tam również wymienione sygnatury oficjalnych
    publikacji prawa małżeńsko-rodzinnego).

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-05-29 21:01:12
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    kachna.pl wrote:

    >Znalazłam tylko to:/.../

    Są jeszcze publikacje ustaw na stronach rządowych, ale w języku
    serbskim (jest tam też wyszukiwarka):
    http://www.parlament.sr.gov.yu/content/lat/akta/zako
    ni.asp
    http://www.parlament.sr.gov.yu/content/lat/akta/osta
    laakta.asp

  • 4. Data: 2003-05-30 07:14:18
    Od: "Arturo" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Bardzo dziekuje, mysle ze to powinno wystarczyc :-))

    pozdr.

    Arturo