  • 1. Data: 2005-07-20 21:26:58
    Temat: Re: A JA NIE CHCĘ KŁAMAC!
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał:

    >wykroczeniem jest niezlozenie deklaracji
    1.Tyle, ze pytajacy stwierdzil, ze deklaracje zlozyl (choc po
    terminie) !
    2. Ja odpowiadalem na inne jego pytanie, dotyczace kary "za
    nieterminowe wniesienie opłaty".
    Nastepnym razem czytaj ze zrozumieniem o co pytano i kto na co
    odpowiada.

    KaMil

  • 2. Data: 2005-07-21 04:51:51
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2005 21:26:58 GMT, KaMil napisał(a):

> [...]
    > nieterminowe wniesienie opłaty".
    > Nastepnym razem czytaj ze zrozumieniem o co pytano i kto na co

    Wykroczeniem jest nie tylko nie złożenie deklaracji ale także nie złożenie
    jej w *terminie*.
    A o ile pamiętam opóźnienie w zapłacie nie jest wykroczeniem.

    --
    Mieczysław
    ----