  • 1. Data: 2005-09-20 21:13:50
    Temat: Pytanko i prosba
    Od: "Jasiek" <j...@a...pl>

    Czesc Sylwia
    Mam taki maly problem i jako specjalistki gdyz nie ma mojego osobistego
    prawnika :P mam pytanko.
    Sytuacja z życia mojego brata. Jechal sobie kiedys autem, byla zla pogoda i
    doszlo do kolizji nie z jego winy. Przyjechala policja spisali protokol
    szkoda zostala zgloszona do PZU z oc sprawcy. Auto to maluszek. Uszkodzona
    prawa przednia cwiartka tak ze ledwo co jezdzi. Policja zabrala dowod
    rejestracyjny. Dzis przyszlo pismo z PZU ze naprawa sie nie oplaca i jej nie
    zrobia a zostalo wycenione auto na 400 zl z czego wartosc szkody na 282 zl.
    Zadzwonilem i mowie jak za te pieniadze mam naprawic auto a oni ze ich to
    nie interesuje. Pytania mam nastepujace: Czy warto pisac odwolanie i co
    pisac? Czy zaklad ubezpieczen powinien oddac mi pieniadze za przeglad ktory
    musze zrobic by
    odzyskac dowod? Czy pozostaje tylko zezlomowanie auta za ktore i tak ja
    musze zpalacic :/ Ja wiem ze maluch byl stary bo 88 rok ale jezdzil bardzo
    ladnie i nigdy nie sprawial problemow. Wypadek nie byl z winy brata a on
    zostal pozbawiony srodka ktorym co dzien poruszal sie praca - dom.
    Nie wiem wydaje mi sie ze jezeli wypadek jest nie z Twojej winy to oc
    sprawcy powinno doprowadzic do stanu auta przed wypadkiem :/
    Moze mi sie wydaje bo w tym chorym kraju to roznie bywa... Jak bys sie cos
    orientowala albo wiedziala jak napisac sensowne odwolanie to bym byl
    wdzieczny za rade.
    Ktos na grupie polecil zeby napisac ze silnik w dobrym stanie i wogole i ze
    jedyny srodek poruszania sie dom - praca... ehh zlodziejstwo zakladow
    ubezpieczen...
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-09-20 21:21:55
    Temat: Re: Pytanko i prosba
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jasiek napisał(a):
    > odzyskac dowod? Czy pozostaje tylko zezlomowanie auta za ktore i tak ja
    > musze zpalacic :/ Ja wiem ze maluch byl stary bo 88 rok ale jezdzil bardzo
    > ladnie i nigdy nie sprawial problemow.

    Czlowieku, daja Ci 400 zl za 17-letniego złoma. Zastanów się. Więcej byś
    za niego nie dostał nawet na giełdzie. Bierz kasę i dziękuj im, że są
    tacy hojni. Piszę poważnie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-09-20 21:47:52
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    scream <n...@p...pl> naskrobał/a w news:dgpua6$2v0$1@news.onet.pl:

    > Czlowieku, daja Ci 400 zl za 17-letniego złoma. Zastanów się. Więcej
    > byś za niego nie dostał nawet na giełdzie. Bierz kasę i dziękuj im,
    > że są tacy hojni. Piszę poważnie.

    1. Nikt mu sie oferuje 400 zł.
    2. Stać go na osobistego prawnika, to co za problem z tym maluszkiem.
    3. Naprawdę masz na imię Sylwia?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    God must love stupid people, he made so many.

  • 4. Data: 2005-09-20 22:03:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Goomich napisał(a):
    > 1. Nikt mu sie oferuje 400 zł.

    Ale 282 zł, czyli i tak więcej, niż ten 'samochód' był wart.

    > 3. Naprawdę masz na imię Sylwia?

    A co, chcesz się umówić? Nie, nie mam. Nie zauważyłem tego.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl