  • 11. Data: 2003-05-19 15:37:20
    Temat: Re: Pytanie z innej beczki o uprawnienia
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    > Nie jestem pewien, ale to chyba przyszło takim okólnikiem z Prokuratury
    > Generalnej do stosowania. Poszukam.

    No cóż, ostatnio Prokurator Generalny (jaka uczelnia, taki absolwent ?)
    podpisał i rozesłał pismo (nie widziałem go, ale było głośno komentowane),
    podważające Orzeczenie Sądu Najwyzszego i kazał się stosować do swojej
    interpretacji stawiając się na równi z Sądem Najwyższym.

    Okólnik ten to przykład cięcia kosztów postępowania (opłaty biegłych) i
    skracania czasu prowadzenia dochodzeń, a Sądy i tak będą zwracały sprawy
    celem uzupełnienia o opinię biegłego ...

  • 12. Data: 2003-05-19 18:41:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    | skracania czasu prowadzenia dochodzeń, a Sądy i tak będą zwracały sprawy
    | celem uzupełnienia o opinię biegłego ...

    Nie wiadomo, czy będą zwracały. Życie pokaże. Jeśli piszesz o powoływaniu na
    biegłych ZAIKS, ZPAV itp. to moje zdanie w tej sprawie jest silnie zbieżne z
    Twoim.