    From: "nomysz" <m...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie o prawo jazdy.
    Date: Sat, 18 Oct 2003 15:36:24 +0200

    Witam.
    Problem jest niekawy, ale pytanie dotyczy samego finalu. Ale krotkie
    wprowadzenie. Byly wakacje, alkohol, rower, policja... Skonczylo sie na tym,
    ze mam sprawe w sadzie (nie wiem czym grodzkim, czy jakim, ale to chyba nie
    istotne). Prawo jazdy mam jescze przy sobie, nie zostalo zatrzymane. Czekam
    aktualnie na wyrok (wyrok bedzie zaoczny, bo poddalem sie tzw. DPK). I
    pytanie jest nastepujace: Czy w tym momencie (przed wyrokiem), moge
    prowadzic samochod ?? Prawo jazy mam w portfelu, ale czy w momencie
    zatrzymania przez policje do jakiejkolwiek kontroli nie bede miec problemow
    ??

    Pozdrawiam
    Sz

    ps. prosze o jasna odpowiedz. Moralizowanie na temat jazy po spozyciu
    darujcie. Nauczylem sie juz co trzeba...