  • Data: 2003-10-18 14:16:59
    Temat: Re: Pytanie o prawo jazdy.
    Od: "nomysz" <m...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie no - w takim wypadku - jest - ale wydaje mi sie, ze i tak powinienes
    > dostac wezwanie na rozprawe.

    Na razie nic nie dostalem. Ten komendant/policjant co mnie przesluchiwal
    (jakies 2 tyg. po calym zdarzeniu) powiedzial, ze teraz mam tylko czekac na
    wyrok, ktory przyjdzie do mnie poczta. On tak powiedzial.

    > A ile miales promili ?

    Pierwszy pomiar na alkomacie 0.59, drugi i trzeci po 0.4. Ale wiem, ze to
    sie mnozy przez dwa....

    > Sensu praktycznego praktycznie nie ma :)

    Tak myslalem :) Czyli mam spokojnie czekac na wyrok ale samochodem do wyroku
    moge jezdzic bez problemu ???