  • Data: 2003-10-18 13:42:14
    Temat: Re: Pytanie o prawo jazdy.
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD) szukaj wiadomości tego autora

    From: "nomysz" <m...@j...pl>
    To: <p...@n...pl>
    Sent: Saturday, October 18, 2003 3:36 PM
    Subject: Pytanie o prawo jazdy.

    > Witam.
    > Problem jest niekawy, ale pytanie dotyczy samego finalu. Ale krotkie
    > wprowadzenie. Byly wakacje, alkohol, rower, policja... Skonczylo sie na
    tym,
    > ze mam sprawe w sadzie (nie wiem czym grodzkim, czy jakim, ale to chyba
    nie
    > istotne). Prawo jazdy mam jescze przy sobie, nie zostalo zatrzymane.
    Czekam
    > aktualnie na wyrok (wyrok bedzie zaoczny, bo poddalem sie tzw. DPK).

    Czy DPK=wyrok zaoczny....
    hmmm, pierwsze slysze
    > pytanie jest nastepujace: Czy w tym momencie (przed wyrokiem), moge
    > prowadzic samochod ?? Prawo jazy mam w portfelu, ale czy w momencie
    > zatrzymania przez policje do jakiejkolwiek kontroli nie bede miec
    problemow
    > ??

    Jesli nie ma wyroku to pewnie, ze tak.
    Malo tego, jesli bardzo lubisz prowadzic samochod, to mozesz nawet wniesc
    apelacje (pomimo DPK :), bo nie bedziesz mogl prowadziw wowczas, kiedy wyrok
    bedzie prawomocny :)

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl