  • 1. Data: 2010-04-19 10:29:57
    Temat: zaswiadczenie o niekaralnosci za przestepostwa gospodarcze
    Od: Michal <m...@g...com>

    Witam,

    Pracodawca poinformowal mnie iz musze dostarczyc zaswiadczenie o
    niekaralnosci za umyslne przestepstwa gospodarcze. W jaki sposob
    ubiegac sie ow zaswiadczenia w przypadku kiedy toczylo sie
    postepowanie karne za zniewazenie funkcjonariusza policji (6miesiecy w
    zaw. na 3lata). Czy na takim zaswiadczeniu bedzie bedzie widniala
    informacja na ten temat? W wniosku z tego co sie przyjzalem jest
    jedynie do zaznaczenia 'KARNE oraz PRAWA PUBLICZNE' nie ma wzmianki na
    temat przestepstw gospodarczych.

    Czy da sie takie dok zalatwic droga pocztowa?

    pozdrawiam i z gory thx za info
    Michal

  • 2. Data: 2010-04-19 11:19:52
    Od: olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 19 Apr 2010 03:29:57 -0700, Michal napisał(a):

    > Pracodawca poinformowal mnie iz musze dostarczyc zaswiadczenie o
    > niekaralnosci za umyslne przestepstwa gospodarcze.

    Co to za pracodawca? Bo wydaje mi się, że około 96% praktykujących
    chlebodawców łamie w tym zakresie prawo.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

  • 3. Data: 2010-04-19 11:56:37
    Od: Michal <m...@g...com>

    stanowisko informatyk.
    firma zajmuje sie obsluga wielkich korporacji, bankow itp.

  • 4. Data: 2010-04-19 12:43:25
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "Michal" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > temat przestepstw gospodarczych.
    >
    > Czy da sie takie dok zalatwic droga pocztowa?

    Wedlug mnie, chodzi o zapytanie o niekaralnosci.
    Mozna poczta ale najpierw nalezy wypelnic wniosek i nakleic znaczek oplaty
    sadowej za 50 zl oraz wyslac do najblizszego punktu . Szukaj na stronie
    Ministerstwa Sprawiedliwosci.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-04-19 16:52:03
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    >
    > Pracodawca poinformowal mnie iz musze dostarczyc zaswiadczenie o
    > niekaralnosci za umyslne przestepstwa gospodarcze.

    A na pewno zaswiadczenie?
    A moze oswiadczenie? - czesto wymagaja oswiadczenia - wowczas sobie je
    piszesz i podpisujesz samodzielnie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-04-21 19:28:47
    Od: Michal <m...@g...com>

    > A na pewno zaswiadczenie?
    > A moze oswiadczenie? - czesto wymagaja oswiadczenia - wowczas sobie je
    > piszesz i podpisujesz samodzielnie

    Oddalem oswiadczenie, jednak pracodawca oddal mi je wraz z informacja
    ze ma to byc oficjalne pismo z urzedu.

    pzd