  • 21. Data: 2008-10-07 22:34:30
    Temat: Re: Pytanie o bramki na autostradach!
    Od: Piotr <p...@a...net.pl>

    Dus pisze:
    > A piwo po 3zł na legitymację to czyja inwestycja? :))))))
    Inwestycja właściciela knajpy w potencjalnego klienta po studiach?

  • 22. Data: 2008-10-08 04:04:43
    Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>

    Użytkownik "Zmotoryzowany" <zmotoryzowany@@@poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś ma jakieś informacje czy niepełnosprawnych obowiązują jakieś ulgi
    > dotyczące opłat za przejazd?

    na płatnym odcinku A4 są zniżki dla wszystkich. Oferta jest na
    http://www.autostrada-a4.pl w regulaminie sprzedaży biletów rabatowych
    http://www.autostrada-a4.pl/index.php?gid=57

    a tak przy okazji to warto inwestować z umiejętność czytania. Umiejetnosc
    szukania w necie już posiadłeś, wnioskuję to z tego ze potrafisz korzystać z
    grup dyskusyjnych (obecnie umiejetnosc ta zanika). Jezeli umiesz szukac to
    umiesz znalezc info jakie sa w Polsce platne autostrady, nastepnie serwisy
    www operatorów autostrad.
    Potem jest juz tylko jeden maly krok polegajacy na czytaniu cennikow.

    Pozdrawiam

    PrzemekK
    niepełnosprawny - człowiek po tuningu

  • 23. Data: 2008-10-08 09:23:11
    Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl>

    Dnia 2008-10-08 00:34, użytkowniczka/użytkownik Piotr napisała/napisał (niepotrzebne
    skreślić):
    > Inwestycja właściciela knajpy w potencjalnego klienta po studiach?

    Który i tam to piwo kupuje za 2 zł :-D

    Z pozdrowieniami

    Jacek Kruszniewski

    --
    "Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
    (Prz 15:14)

  • 24. Data: 2008-10-08 09:35:23
    Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx>

    marcin.d pisze:
    > Chcialbys byc niepelnosprawny i utrzymujac sie z jakiejs malej renty czy
    > emerytury placic wszedzie jak za zboze?

    Tak się składa, że jestem i z crosspostowanych grup siedzę właśnie na
    pl.soc.inwalidzi. Łyso Ci?

    Co do reszty, to Ci pozostali już odpowiedzieli.

  • 25. Data: 2008-10-08 09:39:28
    Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx>

    zeb pisze:
    > Nie skończyłeś podstawówki, że nie rozumiesz prostego pytania?
    > Zastanawiam się kto tu jest bardziej niepełnosprawny.

    To nie było proste pytanie, tylko roszczeniowe żale.

    A co Twej odpowiedzi, to nie wiem, co tam za szkoły skończyłeś, ale -
    jak widać - nawet i po nich można być burakiem.