  • 1. Data: 2003-06-23 09:17:42
    Temat: Pytanie o artykuł
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Czy ktoś moglby rozszyfrowac
    ko kpp 534/02 ????
    kodeks postepowania przygotowawczego? a co to za artykul? Zostalem wezwany
    do prokuratury jako swiadek na 23 czerwca, godzina 10:00. Niestety dostalem
    ten list o godzinie 11:00 :P

  • 2. Data: 2003-06-23 10:14:55
    Temat: Re: Pytanie o artykuł
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Robert z Łodzi wrote:
    > Czy ktoś moglby rozszyfrowac
    > ko kpp 534/02 ????
    > kodeks postepowania przygotowawczego?

    Sygnatura akt prokuratorskich . Akta spraw sa numerowane
    . Ta sprawa ma nr 534 i wszczeto ja w 2002 r. To tak
    ,, na chlopski rozum'' :)
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 3. Data: 2003-06-23 16:14:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Powiem więcej, że w tej prokuraturze nie wszczęto w tej sprawie
    postępowania, a więc albo pomoc prawna dla innej prokuratury albo czynności
    sprawdzające.

  • 4. Data: 2003-06-24 01:41:43
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    > Powiem więcej, że w tej prokuraturze nie wszczęto w tej sprawie
    > postępowania, a więc albo pomoc prawna dla innej prokuratury albo
    czynności
    > sprawdzające.

    a skąd macie pewność, że dotyczy to rejestru w prokuraturze,
    a nie wykazu prowadzonego w sądzie?

  • 5. Data: 2003-06-25 17:57:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | a skąd macie pewność, że dotyczy to rejestru w prokuraturze,
    | a nie wykazu prowadzonego w sądzie?

    Bo pismo pochodzi z prokuratury, to niby czemu miałaby być sygnatura sądu na
    nim? Nie wykluczone, że sprawa jest w sądzie, a prokuratura wykonuje jakieś
    czynności na zlecenie sądu i zarejestrowała to na Ko, ale na wezwaniach
    pisze się własne sygnatury, a nie obce. Jakby ktoś napisał obcą, to później
    w żaden sposób nie dałoby się ustalić o jaką sprawę chodzi. Zauważ, że w
    każdej prokuraturze w Polsce istnieje sprawa sygn. Ko-1/03. No i jeśli ktoś
    pisemnie odpowie na to wezwanie powołując się na sygnaturę, to sekretariat
    nie wiedziałby, któremu prokuratorowi to dać. Najpewniej otrzymałby ten, kto
    ma taką sygnaturę we własnej prokuraturze, co w wypadku wpisania obcej
    sygnatury akurat niekoniecznie byłoby zbieżne.

  • 6. Data: 2003-06-25 22:43:57
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    > Bo pismo pochodzi z prokuratury, to niby czemu miałaby być sygnatura sądu
    na
    > nim?

    Ok. Zupełnie przeoczyłem, że autor wątku wyraźnie
    napisał, że dostał wezwanie do prokuratury.

    W takim razie, jest bardzo prawdopodobne,
    że kpp = karna pomoc prokuratorska?
    Dobrze myślę?