  • 1. Data: 2003-06-23 08:20:01
    Temat: Opłata klimatyczna/miejscowa
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    Kto ją ustala i egzekwuje? Co można zrobić właścicielowi, który nie pobiera
    opłaty klimatycznej? Czy może jej nie pobierać?
    Pozdr
    Miko

  • 2. Data: 2003-06-23 08:51:39
    Temat: Re: Opłata klimatyczna/miejscowa
    Od: "Wojtek - Blondas" <w...@g...pl>

    Kto ją ustala i egzekwuje? Co można zrobić właścicielowi, który nie pobiera
    > opłaty klimatycznej? Czy może jej nie pobierać?

    Z tego co mi wiadomo to sprawa z opłatą klimatyczną wygląda następująco:
    Egzekwują taką opłatę urząd miasta/ gminy, egzekwuje ją od obiektów
    noclegowych.
    W przypadku Karpacza opłatę taką obiekty noclegowe zobowiązane są wnosic raz
    na kwartał i wynosi ona 1,5 zł za osobodzień.
    Urząd Miejski w Karpaczu przeprowadza doscy częste kontrole mające na celu
    sprawdzenie czy obiekty wpłaciły do urzędu odpowiednią kwotę (polega ona na
    porównaniu liczy osób wpisanych do ksiązki meldunkowej z kwotą wpłaconą do
    kasy urzędu).
    Szczegółowe przepisy dotyczące odprowadzanie opłaty klimatycznej okresla
    uchwała rady miejskiej.

    --
    Wojtek
    Gadu-Gadu: 1902777

    "Niebo gwiaździste nade mną, prawo moralne we mnie"

    www.pajacyk.pl ...nakarm głodne dziecko