  • 21. Data: 2006-01-11 15:53:35
    Temat: Re: Publikacja zdjec,kto wlascicielem?
    Od: bartek <b...@i...prv.pl.spamtrap>

    Aga wrote:

    > Chodzi tylko i wylacznie o strone internetowa, dokumentujaca historie
    > dzialalnosci kola, tam sa te zdjecia i jesli czesc wywalimy, to
    > zostanie dziura w historii,

    Co do praw do zdjec, to Marta juz chyba rozwiala Twoje watpliwosci w
    kwestii wlasciciela. A jesli chodzi o zdjecia, na ktorych wspominany
    osobnik wystepuje z innymi, to moze najprosciej zamiast wyrzucac cale
    zdjecia, "zamozaikowac" jego twarz? W ten sposob zdjecia moga zostac i
    nie bedzie dziury w historii :)

    --
    pozdrawiam,
    bm.

  • 22. Data: 2006-01-13 21:19:33
    Od: "Aga" <a...@n...pl>

    Aga a...@n...pl napisal/-a:
    > jezeli wypowiedzial umowe licencyjna niewylaczna (zadana nie byla pisana,
    > tylko ustnie), to jezeli wymowil ja na poczatku tego roku - a ustawa
    > mowi, ze wypowiedzenie moze byc na rok naprzod, na koniec roku
    > kalendarzowego - to zdjecia moga wisiec jeszcze do konca przyszlego
    > roku, czyli prawie 2 lata?
    Moglby mi ktos odpowiedziec...? Prosze...

    Pzdr - Aga