  • 71. Data: 2019-08-10 13:48:22
    Temat: Re: Przygotowywał zamach na Sejm. Brunon K. zmarł w więzieniu
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.08.2019 o 13:00, s...@g...com pisze:

    > Jakich zarzutów?
    >
    > https://kurierlubelski.pl/granaty-bron-palna-tablice
    -rejestracyjne-zobacz-co-znaleziono-u-brunona-k-zdje
    cia/ga/702645/zd/1298999

    > Ku..a mać, w swoim pawlaczu masz więcej rupieci niż Brunon.

    widać doktor chemii miał różne rupiecie, ale przeciętny elektronik ma
    dużo więcej gadżetów w szafie:)
    --
    I love love

  • 72. Data: 2019-08-11 22:09:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Aug 2019 04:00:34 -0700 (PDT),
    s...@g...com napisał(a):

    > Jakich zarzutów?

    Wystarczy usilowanie wysadzenia Sejmu.

    > https://kurierlubelski.pl/granaty-bron-palna-tablice
    -rejestracyjne-zobacz-co-znaleziono-u-brunona-k-zdje
    cia/ga/702645/zd/1298999
    > Ku..a mać, w swoim pawlaczu masz więcej rupieci niż Brunon.

    - materiały wybuchowe m.in. heksogen, pentryt, trotyl, proch,
    dinitrotoulen nadchloran amonu - materiały mające być wykorzystane w
    planowanym ataku;

    - urządzenia i przedmioty, mogące być wykorzystane do konstrukcji
    ładunków wybuchowych (zapalniki własnej produkcji, w tym z telefonem
    komórkowym, zapalarki radiowe, piloty do zdalnego inicjowania wybuchu,
    lonty, przewody z główkami zapalczymi, detonatory, elektryczne
    zapalniki samodziałowe, heksogenowe detonatory pośrednie);

    - kilkanaście sztuk nielegalnie posiadanej broni palnej, ponad 1100
    sztuk amunicji;

    - kamizelki kuloodporne wraz z dodatkowymi wkładami ceramicznymi,
    hełmy kevlarowe, snajperskie stroje maskujące (Ghillie Suit);

    - polskie (sfałszowane) i zagraniczne tablice rejestracyjne,
    instrukcje saperskie, minerskie, publikacje o tematyce
    pirotechnicznej.

    Mam wiecej, ale
    -nie mam heksogenu, pentrytu, trotylu ... ciekawe jakie ilosci
    -pistoletu w czesciach ... a tu rzekomo kilka
    -granatu ... chyba ze atrapa,
    -1100 sztuk amunicji ... chyba ze policzyli te kulki srutu
    -sfalszowanej tablicy rejestracyjnej

    Za to:
    -szkopską tablice tymczasowa mialem,
    -proch ... no nie mam, ale to do niegroznej pirotechnki moze sluzyc,
    -nadchloran amonu chyba nie zakazany,
    -helmy kewlarowe, stroje maskujace ... tez nie zakazane,
    -ksiazki ... nie mam, ale anarchist cookbook gdzies by sie tam
    znalazl,

    -na drugim zdjeciu ... to zielone to nie jest przypadkiem detonator
    czy jak sie tam nazywa urzadzenie wyzwalajace wybuch?
    Samo w sobie niegrozne ..

    -główki zapalcze ... cos groznego, czy w zasadzie legalne?

    -telefonow starych to mam cala mase ..

    -te rozne piloty wygladaja jak celowe do protechniki ... ale w sumie
    moga pewnie do innych celow sluzyc.

    W calosci jednak - podejrzenia rosna.

    J.

  • 73. Data: 2019-08-12 08:01:55
    Od: p...@g...com

    Za to:
[...]

    ja mysle ze po takim wyznaniu mozesz spokojnie oczekiwac na wizyte ABW :-) pamietajmy
    ze organizacja terrorystyczna stracila jednego czlonka i trzeba go kims zastapic :-)

  • 74. Data: 2019-08-12 12:47:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak się można powiesić pod kocem leżąc na łóżku?
    Wyobraźni mi brakuje.

    -----

  • 75. Data: 2019-08-12 14:21:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Jak się można powiesić pod kocem leżąc na łóżku?
    >Wyobraźni mi brakuje.

    Hm, w kiepskiej wersji powieszenie to po prostu duszenie.
    Odpowiedni ucisk na na tetnice i krew przestaje doplywac do mózgu, a w
    raz z nia tlen.

    Tylko czy da sie to skutecznie zrobic bez przeszkolenia ?
    Owinac szyje sznurkiem i zawiazac na supel poki sie ma przytomnosc ?

    http://www.kryminalistyka.fr.pl/forensic_przyczyny_p
    owieszenie.php

    J.

    -----

  • 76. Data: 2019-08-12 14:30:47
    Od: p...@g...com

    da sie wszystko tylko trzeba odpowiednio zaplacic :-)
    koles powiedzial ze sam nie pojdzie siedziec i raz dwa samobojca go odwiedzil

    https://edition.cnn.com/2019/08/11/politics/jeffrey-
    epstein-trump-conspiracy-theory-clintons/index.html