  • 101. Data: 2010-05-15 13:35:08
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > A ić z tą UPRowską wizją socjalizmu. To właśnie kapitalizm jest. We
    > Włoszech też, ZTCW, masz obowiązek brania paragonów.

    Co tylko świadczy o tym, że z kapitalizmem tamtejszy ustrój ma
    niewiele wspólnego. Ale czegoż się spodziewać po wnukach faszystów.

    --
    Liwiusz

  • 102. Data: 2010-05-15 18:05:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-15 15:00, mvoicem pisze:
    > Co nie oznacza że każda która ma mało jest dobra.

    Nie. Ale to fałsz, bo jak ma mało to z definicji nie jest dobra, bo ma
    mało.

    > Doceniam twoje zdanie, pozostaję przy swoim. Jeżeli karta jest opasłą
    > księgą gdzie masz od sasa do lasa, od kuchni orientalnej po nasze
    > schaboszczaki - to oznacza zazwyczaj że lecą z półproduktów i w niczym
    > tak naprawdę nie są dobrzy.

    No to oczywiście kwestia definicji mało. Z Twojej wcześniejszej
    opowieści ,,mało'' oznaczało ,,dwa zestawy stołówkowe'', bo pisałeś, że
    kucharz kotlety trzaska masowo.

    > Z tą świeżością nie przesadzajmy :).

    No jak nie? Oni mają takie durne zegarki i jak parę minut poleży to od
    razu do kosza. Bardzo mnie to wkurwia, bo nie lubię jak się jedzenie
    marnuje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 103. Data: 2010-05-15 18:09:05
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-15 15:35, Liwiusz pisze:

    > Co tylko świadczy o tym, że z kapitalizmem tamtejszy ustrój ma
    > niewiele wspólnego.

    No właśnie temu napisałem, żebyś zostawił w pizdu uprowską wizję, bo wg
    JKMa to wszyscy są socjalistami poza UPR.

    > Ale czegoż się spodziewać po wnukach faszystów.

    Nie ma to jak rypnąć do kompletu jeszcze nacjonalistyczny pogląd....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 104. Data: 2010-05-15 21:16:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (15.05.2010 20:05), Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    [...]>

    > No to oczywiście kwestia definicji mało. Z Twojej wcześniejszej
    > opowieści ,,mało'' oznaczało ,,dwa zestawy stołówkowe'', bo pisałeś, że
    > kucharz kotlety trzaska masowo.

    Powiedzieliśmy co mieliśmy powiedzieć, zostaliśmy przy swoich zdaniach,
    myślę że czas na EOT.

    > No jak nie? Oni mają takie durne zegarki i jak parę minut poleży to od
    > razu do kosza.

    W McD stołowałem się 2x, 2x skończyło się to zatruciem. A nie mam jakoś
    strasznie wrażliwego żołądka.

    Wiem że to niezbyt reprezentatywna próba :), ale mi wystarczy żeby z
    rezerwą podchodzić do świeżości dań z McD.

    p. m.

  • 105. Data: 2010-05-15 21:31:27
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (15.05.2010 20:09), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No właśnie temu napisałem, żebyś zostawił w pizdu uprowską wizję, bo wg
    > JKMa to wszyscy są socjalistami poza UPR.

    Ba, dla JKMa to spółki akcyjne i giełda to też czysty socjalizm :).

    > Nie ma to jak rypnąć do kompletu jeszcze nacjonalistyczny pogląd..

    Tyle że akurat trochę racji w tym jest. Włochy to jeden z kilku krajów
    świata zachodniego gdzie komuniści byli w parlamencie. Poza tym faszyzm
    jest ich wynalazkiem.

    Zarówno faszyzm jak i komunizm się kłócą z wolnym rynkiem.

    p. m.

  • 106. Data: 2010-05-15 23:10:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-15 23:16, mvoicem pisze:

    > W McD stołowałem się 2x, 2x skończyło się to zatruciem. A nie mam jakoś
    > strasznie wrażliwego żołądka.

    Ale pewnie nie z powodu nieświeżego, a z powodu obrzydliwego, tłustego i
    niskiej jakości.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 107. Data: 2010-05-15 23:13:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-15 23:31, mvoicem pisze:
    > Ba, dla JKMa to spółki akcyjne i giełda to też czysty socjalizm :).

    Dla niego wszystko poza nim samym to socjalizm (co akurat mi jako
    socjaliście nie przeszkadza) i nadaje się do eksterminacji (czego nie
    popieram).

    > Tyle że akurat trochę racji w tym jest. Włochy to jeden z kilku krajów
    > świata zachodniego gdzie komuniści byli w parlamencie. Poza tym faszyzm
    > jest ich wynalazkiem.

    Nie. Naród =/= poglądy. Czy cały naród usański wyznaje totalitarne
    poglądy? Choćby przykład Moora pokazuje, że nie cały. A to taki
    stereotyp, że każdy niemiec to hitlerowiec, każdy włoch to faszysta.

    > Zarówno faszyzm jak i komunizm się kłócą z wolnym rynkiem.

    Wolny rynek nie istnieje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 108. Data: 2010-05-15 23:20:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Wolny rynek nie istnieje.

    Tak samo jak nie istnieją - np. - okręgi.

    --
    Liwiusz

  • 109. Data: 2010-05-16 01:09:35
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > No właśnie, tak niestety tajniacko robią.
    >
    > ATPO: Skonfiguruj właściwie czytnik, bo masz duży problem z polskimi
    > znakami. Psujesz cudze, a twoje znikają.
    >
    > Tu masz opisane jak....
    > http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    > Na pokwitowaniu z karty powinno być. Właśnie wyjąłem jeden z portfela i
    > mam tam POLCARD.

    a to kupione w gralu w chyloni ?

  • 110. Data: 2010-05-16 01:10:44
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2,11 netto 2,57brutto
    >
    > konto maja w mbanku ale nie wiem kto obslugiwal ich terminal
    > jak do tego dojsc i gdzie napisac skarge?

    Do Urzędu Ochrony Konsumentów.
    a ci z karta?

    sa instytucje ktore to nadzoruja
    urzad ochrony kosnumentow cos moze czy to tak samo jak rzecznik praw
    obywatelskich?