    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przewóz alkocholu
    Date: Tue, 1 Jul 2003 01:01:31 +0000 (UTC)

    "Lolo" <l...@p...onet.pl> niebacznie popelnil
    news:bdppom$19e$1@korweta.task.gda.pl:

    > Dzięki Guru z Ostrołęki za zwięzłą odpowiedź na zadane
    > przeze mnie pytanie.
    Do usług ... ;)
    Cieszę się, że Rzeszów to docenia...

    > Jeśli Ci przeszkadzają błędy ortograficzne to nie czytaj grup
    > dyskusyjnych :-)
    Dzięki za poradę, wolę jednak rozwiązanie, które nie naraża mnie na
    oglądanie wyników niechęci do programów korektorskich
    (pol.: spell-checking) a jednocześni nie odcina od news. To KF.

    > A jeśli chcesz popisać się swoją znajomością ortografii
    > i interpunkcji to są organizowane ogólnopolskie dyktanda
    > a jakoś nie zauważyłem Cię na liście laureatów żadnego
    > z nich.
    Powodów tego może być wiele, proponuję rozważenie poniższych:
    - równie nieuważnie śledziłeś doniesienia o wynikach,
    - czytam za dużo news, (więc:)
    - nie uważam się za autorytet w dziedzinie pisowni,
    i fakt ten przyjmuję z pokorą.

    > "Było o policjantach bez alkomatu i puszcze piwa, " Te
    > "puszcze piwa" to Twoje wypociny z 12 czerwca :-))))
    Dzięki, nie zauważyłem tej *literówki*.
    Po pobieżnym przejrzeniu swoich postów z ostatniego okresu zauważyłem
    również: "gdzi","pl.mics.pcychole","własa","umieszcenia",
    "przesiąknieta","samogoski","odpowidzią","reprtersko
    ","zapuszczałeme"
    - żeby poprzestać na 2 linijkach i magicznym 12.VI.

    > I na koniec proponuję lekturę NETYKIETY tam dość dokładnie pisze
    > jak się na posty odpisuje
    Fakt, że dzięki mojemu postowi przeczytałeś wreszcie te zasady
    pozwala mi z ukontentowaniem zakończyć dalszą wymianę poglądów.
    BTW: wiesz KTO to jeszcze pisze?

    --
    pozdro
    poreba "Wżóć spowrotem na luz"