  • 11. Data: 2005-01-09 08:55:43
    Temat: Re: Przetarg na sprzet komputerowy
    Od: "Rafal" <d...@w...pl>

    news:crpjs9$lor$5@inews.gazeta.pl...

    > A może wydłużyć oczekiwaną gwarancję sprawnego działania? Kto da dłuższą
    > na
    > badziewie?

    Wstawiona jest i tak 3 letnia - to zabija na starcie :) - ale na upsy i
    procesory to nie ma znaczenia. Gwarancja udzielana jest na sprzet - ale nie
    na niepoprawne dzialanie sprzetu z oprogramwaniem, czy na warczace
    wentylatory .... itd.

    Rafal

  • 12. Data: 2005-01-09 10:25:52
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

    3. jak to jest z Windowsem? - czy moge chciec Windowsa jako system
    > operacyjny, czy moge to napisac w specyfikacji, czy jakis oszolom moze mi
    > oprotestowac przetarg z tego wzgledu. Z calym szacunkiem dla otwartego
    > oprogramowania - Windows jest niezbedny do pracy. Czy moge sie powolac na
    > koniecznosc uruchomienia na tych komputerach oprogramowania, ktore ma w
    > wymaganiach zaznaczony windows?
    Napisz w siwz że system op. ma umozliwiać pracę programu ... 9i podaj nazwę
    takiego, który jest robiony tylko pod win) - np płatnik (chwała prokomowqi i
    zusowi)
    pozdr
    smiechu

  • 13. Data: 2005-01-09 12:02:01
    Od: poreba <d...@p...com>

    "BartekK" <s...@s...cfu.com.pl> niebacznie popelnil

    > na naklejce wszystkie moje zachcianki... Wiec przetarg z powodu
    > finansowego wygraliby... Jak sie obronic przed taka poraszka?
    W trybie zakupu z wolnej ręli (poszukaj w ustawie, jest odpowiedni
    przepis)
    -awaria, konieczność usunięcia skutków itd...-
    zakup jakiegoś spellcheckera

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2005-01-09 12:35:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    nie
    > na niepoprawne dzialanie sprzetu z oprogramwaniem, czy na warczace

    No to określić maksymalny poziom hałasu wentylatora oraz konieczność
    działania z takim i takim oprogramowaniem.

  • 15. Data: 2005-01-09 20:26:27
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    > Użytkownik "Rafal" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie
    >
    > No to określić maksymalny poziom hałasu wentylatora oraz konieczność
    > działania z takim i takim oprogramowaniem.

    Panowie chyba zapominają czym jest postępowanie i udzielenie zamowienai
    publicznego :-))))))
    Wydawać swoje własne pieniądze jest trudno ale publiczne jeszcze trudniej bo
    za niegospodarność w tym pierwszym wypadku może być tylko żal a w drugim
    przypadku może być i żal i dłuuugi wyrok :-)

  • 16. Data: 2005-01-10 12:57:26
    Od: "JackEK" <s...@p...esp>

    pissmejker wrote:
    > wiadomości news:crrb59$rjd$5@inews.gazeta.pl...

    a moze z innej beczki - zwazyc na dokladnej wadze takiego Modecoma czy
    najtanszego Chiefteca i wpisac do warunkow przetargu, ze "minimalna waga
    zasilacza - xxx gram". To wyeliminuje badziewia i nie przeszkodzi w
    konkurencyjnosci, bo te wymaganie spelnia duzo firm, na czele z Modecomem,
    Chifteciem, przez Tagany, Topowery, Neoteci, do Antecow itp...

    Przy procku mozna wpisac, ze min cash L2 512 kilo i juz masz dobry sprzet,
    bo to spelniaja chyba tylko P4, Athlony XP i Athlony 64

    Przy ramie mozna wpisac cos o timingach, czy 5 letniej gwarancji

    Przy grafice o technologi wykonania (128 bit, 256 bit) i czestotliwosci
    taktowania pamieci i procesora graficznego

    Przy MOBO tez na pewno da sie wymyslec cos co Wyelimiunuje ECS-y - trzeba
    porownac tylko dane techniczne ECS-ow i np: Asusow, Abitow, MSI czy
    Gigabytow
    --
    [GA-8S655FX Ultra, P4 Prescott 3...@...6 GHz, Pentagram QC-80Cu]
    [Leadtek TDH-A400 GF6800 325/700@400/800, 2*512 MB TwinMos cl 2.5]