  • 1. Data: 2003-03-25 07:36:10
    Temat: Kopiowanie plików internetu (mp3,AVI)
    Od: "Paweł Osęka" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie dotyczące programów wymiany plików (peer-to-peer ) takich jak
    Kazaa czy iMesh
    Czy kopiując pliki mp3, AVI i tym podobne na własny użytek nie czerpiąc z
    nich żadnych korzyści materialnych narażam się na jakieś konsekwencje prawne
    lub finansowe?

    Będę wdzięczny za każdą pomoc
    Jeżeli to możliwe prosiłbym o odpowiedź na adres c...@p...onet.pl

    Paweł

  • 2. Data: 2003-03-25 13:58:58
    Temat: Re: Kopiowanie plików internetu (mp3,AVI)
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 25 Mar 2003 08:36:10 +0100, "Paweł Osęka"

    >Czy kopiując pliki mp3, AVI i tym podobne na własny użytek nie czerpiąc z
    >nich żadnych korzyści materialnych narażam się na jakieś konsekwencje prawne
    >lub finansowe?

    Sytuacja nie zależy od nazwy pliku czy formatu - zależy od zawartości.
    Jeżeli Twój kolega udostępni film z wakacji w postaci avi a Agora
    rozmowę Adama z Lwem w postaci mp3 to możesz śmiało ściągać (chyba, że
    zastrzegą sobie inaczej).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775