  • 1. Data: 2007-05-09 13:59:21
    Temat: Przeszeregowanie - nie przyjęcie - jakie konsekwencje
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    Mam na dniach otrzymać pisemnie "zawiadomienie o decyzji", która zmienia
    (podnosi) moją płacę zasadniczą. Taki świstek odbiera się w kadrach oczywiście
    podpisując drugi egzemplarz. Jestem związany z pracodawcą dodatkowo umową na
    ponoszenie kosztów nauki, w ubiegłym roku zakończyłem studia i teraz mam to
    odrobić :(
    Teraz do meritum, czy nie przyjęcie takiego papierka powoduje rozpoczęcie okresu
    wypowiedzenia ?

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2007-05-09 19:21:09
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > studia i teraz mam to odrobić :(
    > Teraz do meritum, czy nie przyjęcie takiego papierka powoduje rozpoczęcie

    Nie rozumiem, nie chcesz podwyżki ??

    Pozdrawiam Przemek

  • 3. Data: 2007-05-09 20:53:55
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Przemek Lipski wrote:
    > Użytkownik "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie rozumiem, nie chcesz podwyżki ??

    Uważasz to za coś dziwnego?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 4. Data: 2007-05-10 04:42:12
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Wed, 9 May 2007 21:21:09 +0200, Przemek Lipski napisał(a):

    > Nie rozumiem, nie chcesz podwyżki ??

    Czasem warto nie przyjąc podwyżki, nie przyjąć dodatkowych zadań, pracować
    jak dotychczas, a co za tym idzie mieć lżejszą i spokojniejszą własną
    czaszkę.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 5. Data: 2007-05-10 05:14:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Czasem warto nie przyjąc podwyżki, nie przyjąć dodatkowych zadań, pracować
    > jak dotychczas, a co za tym idzie mieć lżejszą i spokojniejszą własną
    > czaszkę.

    Czasem są podwyżki bez zwiększania obowiązków ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 6. Data: 2007-05-10 05:15:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Uważasz to za coś dziwnego?

    Jeśli za nic to, jest to dziwne.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 7. Data: 2007-05-10 06:32:02
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    Przemek Lipski wrote:

    > Nie rozumiem, nie chcesz podwyżki ??

    Nie chodzi o podwyżkę ale o pytanie, które wygwiazdkowałem. Poczytałem troche
    art.42 KP i jest tam wiele ale o wypowiedzeniu warunków pracy lub płacy. Problem
    w tym, że nie wiem czy taki świstek jaki dostane mogę traktować jako
    wypowiedzenie warunków pracy lub płacy.

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 8. Data: 2007-05-10 07:55:48
    Od: ps <p...@g...pl>

    YaNkEs_69 napisał(a):

    > Nie chodzi o podwyżkę ale o pytanie, które wygwiazdkowałem. Poczytałem
    (..)

    Jeśli jest to aneks zmieniający tylko warunki płacy, warunki pracy
    pozostają bez zmian, to wtedy nieprzyjęcie tego nie wiąże się z
    rozpoczęciem okresu wypowiedzenia. Wiązałoby się, gdyby to było
    'wypowiedzenie zmieniające', czyli przyjmujesz, a jeśli nie, to wtedy
    wypowiedzenie. Oczywiście musi to być zapisane na tym dokumencie.

  • 9. Data: 2007-05-10 11:02:00
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Johnson wrote:

    > Jeśli za nic to, jest to dziwne.

    Może są miejsca (pracodawcy?) u których nie chce się pracować za żadne
    pieniądze. Teraz pracodawca się zorientował, że pracownik już chce
    odejść i próbuje go 'przekupić'.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 10. Data: 2007-05-10 11:03:57
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    ps wrote:
> [...]
    > 'wypowiedzenie zmieniające', czyli przyjmujesz, a jeśli nie, to wtedy
    > wypowiedzenie. Oczywiście musi to być zapisane na tym dokumencie.

    Niestety ale masz rację, forma wypowiedzenia warunków jest konieczna w przypadku
    pogorszenia warunków pracy lub płacy, w przypadku zmiany na plus nie jest to
    konieczne.

    --
    yankes(at)poczta.onet.pl