  • 1. Data: 2003-09-06 08:30:26
    Temat: Przestępstwo przeciw ochronie informacji ?
    Od: "Ryszard" <r...@a...net.pl>

    Witam

    Zostałem zwolniony z pracy w lipcu zeszłego roku. Nie będąc już pracownikiem
    zakładu ukończyłem szkolenie (za własne pieniądze) z zakresu wykonywanej
    wcześniej pracy. Firma organizująca szkolenie w wyniku pomyłki przesłała
    świadectwo ukończenia szkolenia nie na mój adres domowy lecz na adres mojej
    byłej firmy ale opisany moim nazwiskiem i imieniem. Do dnia dzisiejszego nie
    mogę otrzymać świadectwa z byłej firmy. Dyrekcja stwierdziła kategorycznie
    nie ma podstaw na wydanie mi mojego świadectwa. Nie będąc prawnikiem
    chciałbym uzyskać odpowiedź na dwa pytania:

    1. Czy dyrekcja może przetrzymywać świadectwo ukończenia kursu wydane na
    moje nazwisko?

    2. Czy dyrekcja może otwierać kopertę zaadresowaną na mnie ?

    Dziękuję za odpowiedzi.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-06 11:12:02
    Temat: Re: Przestępstwo przeciw ochronie informacji ?
    Od: "mer" <b...@w...de>

    > 1. Czy dyrekcja może przetrzymywać świadectwo ukończenia kursu wydane na
    > moje nazwisko?

    Nie.

    > 2. Czy dyrekcja może otwierać kopertę zaadresowaną na mnie ?

    Nie, ale jeżeli byłaby adresowana do ciebie to przyszłaby do ciebie a nie do firmy.

    Napisz do firmy o zwrot nie należących do nich dokumnetów i daj im jakiś czas po
    którym doniesiesz
    odpowiednim słuzbom o prztwłaszczeniu.
    Gdy nie oddadza to zrób tak jak napiszesz.

    mer

  • 3. Data: 2003-09-06 18:07:49
    Od: klawy <k...@3...net>

    Dnia Sat, 6 Sep 2003 10:30:26 +0200, Ryszard napisał(a):

    > Do dnia dzisiejszego nie
    > mogę otrzymać świadectwa z byłej firmy.

    Spróbój napisać do firmy (tej od szkolenia) o wydanie kopii zaświadczenia.

    --
    www.dieta-optymalna.info
    www.adico.pl - aukcje