  • 1. Data: 2003-09-06 08:56:45
    Temat: Przestępstwo przeciw ochronie informacji >
    Od: "Ryszard" <r...@a...net.pl>

    Witam

    Zostałem zwolniony z pracy w lipcu zeszłego roku. Nie będąc już pracownikiem
    zakładu ukończyłem szkolenie (za własne pieniądze) z zakresu wykonywanej
    wcześniej pracy. Firma organizująca szkolenie w wyniku pomyłki przesłała
    świadectwo ukończenia szkolenia nie na mój adres domowy lecz na adres mojej
    byłej firmy ale opisany moim nazwiskiem i imieniem. Do dnia dzisiejszego nie
    mogę otrzymać świadectwa z byłej firmy. Dyrekcja stwierdziła kategorycznie
    nie ma podstaw na wydanie mi mojego świadectwa. Nie będąc prawnikiem
    chciałbym uzyskać odpowiedź na dwa pytania:

    1. Czy dyrekcja może przetrzymywać świadectwo ukończenia kursu wydane na
    moje nazwisko?

    2. Czy dyrekcja może otwierać kopertę zaadresowaną na mnie ?

    Dziękuję za odpowiedzi.