  • 1. Data: 2003-09-05 22:31:02
    Temat: Seks z nieletnimi
    Od: "TsuFi" <e...@b...pl>

    Jak w swietle polskiego prawa wyglada kwestia wieku dzieci (nieletnich),
    ktore zostaly wykorzystane, propozycjonowane przez osoby dorosle?

    Jaka jest gorna granica wieku dziecka, przy ktorej mozna osobe dorosla
    incjujaca tego typu kontakty pociagnac do odpowiedzialnosci?

    Jak prawo traktuje ojczyma, ktory nie usynowil dziecka, a czyni propozycje
    dziecku?

    Jesli nie bylo kontaktu a jedynie propozycje czy mozna z tym cos zrobic w
    swietle prawa?

    Sorry jesli temat juz byl, znajoma ma problem i staram sie jej pomoc

    pozdr,

    TsuFi

  • 2. Data: 2003-09-06 05:36:23
    Temat: Re: Seks z nieletnimi
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    "TsuFi" <e...@b...pl> wrote in message news:bjb2r7$hn0$1@foka.acn.pl...
> [...]
    > dziecku?
    >
    > Jesli nie bylo kontaktu a jedynie propozycje czy mozna z tym cos zrobic w
    Poniżej 15 lat to przestępstwo, 15 i więcej już tylko grzech
    Przestępstwo kazirodztwa występuje w przypadku adopcji (przysposobienia) -
    samo bycie ojczymem jeszcze nie wystarcza.

    burenezo

  • 3. Data: 2003-09-06 05:53:14
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik TsuFi <e...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bjb2r7$hn0$...@f...acn.pl...
    > Sorry jesli temat juz byl, znajoma ma problem i staram sie jej pomoc

    znajoma jest tym dzieckiem czy matką ? zamieszkuja razem?

    Sandra

  • 4. Data: 2003-09-06 08:39:12
    Od: "TsuFi" <e...@b...pl>

    "Sandra" <S...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik TsuFi <e...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:bjb2r7$hn0$...@f...acn.pl...
    >
    > znajoma jest tym dzieckiem czy matką ? zamieszkuja razem?
    >
    > Sandra

    znajoma jest matka, mieszka z dzieckiem
    obecnie ojczym juz z nimi nie mieszka
    sprawa dotyczy glownie przeszlosci
    obecnie sa to raczej propzycje przy sporadycznych kontaktach lub czynione
    listownie, mailem, etc

    TsuFi

  • 5. Data: 2003-09-06 08:43:06
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "TsuFi" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
    > obecnie sa to raczej propzycje przy sporadycznych kontaktach lub czynione
    > listownie, mailem, etc

    to raczej molestowanie i jesli by go chciala oskarzac to wlasnie o to

  • 6. Data: 2003-09-06 09:01:42
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    "SzerszeN" <s...@t...pl> wrote in message

    > Użytkownik "TsuFi" <e...@b...pl> napisał w wiadomości
    >
    > to raczej molestowanie i jesli by go chciala oskarzac to wlasnie o to
    możesz podać §?

    burenezo

  • 7. Data: 2003-09-06 09:40:49
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "burenezo" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    nie jestem prawnikiem, i nie znam paragrafu, ale ostantnio w telewizorni
    bylo troche o molestowani i mozliwosci skarzenia z tego powodu, szczegolnie
    ze molestowana, wnoszac z postu, jest niepelnoletnia

  • 8. Data: 2003-09-06 13:35:09
    Od: "tom" <b...@g...pl>

    On Sat, 06 Sep 2003 09:40:49 +0000, SzerszeN wrote:

> [...]
    > bylo troche o molestowani i mozliwosci skarzenia z tego powodu,
    > szczegolnie ze molestowana, wnoszac z postu, jest niepelnoletnia
    pytam bo z tego co wiem nie ma takiego przestępstwa jak molestowanie
    (Nie mam w tej chwili dostępu do przepisów, ale może być jakiś przepis dot
    molestowania w pracy)

    burenezo