  • 1. Data: 2003-12-17 17:24:34
    Temat: Przepraszam za ewentualne niescislosci
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Dopiero wrocilem z pracy.
    Okazalo sie ze pod moja nieobecnosc do mojego komputera dostal sie moj
    mlodszy brat - student 2 r. prawa, ktory mysli ze zjadl wszystkie rozumy.

    Niniejszym informuje ze jakiekolwiek posty wyslane dzisiaj w godzinach 7 -
    17 pod moim nickiem nie sa postami moimi. Za ewentualne "porady" przepraszam
    i prosze nie brac ich do serca (chyba ze okaza sie slusznymi - w co watpie).

    Brata juz skarcilem. Mam nadzieje ze nie napisze na grupe szukajac tu
    ratunku przede mna :-)

    Pozdrawiam.

    P.S. Od dzisiaj mam haslo.

    --