  • 1. Data: 2003-12-17 17:36:35
    Temat: bank i ulotka
    Od: "dzemol" <k...@d...prv.pl>

    witam wszystkich

    mam konto w banku. Na umowie mam napisane: "nie wyrazam zgody na
    otrzymywanie materialow informacyjnych o ofercie banku". Dzisiaj dostalem
    wlasnie taka oferte. Czy moge ich pozwac do sadu? Mozna cos na tym zarobic?
    ;)

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-17 18:27:45
    Temat: Odp: bank i ulotka
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Możesz - ale nie do sądu tylko do Inspektora Ochrony Danych Osobowych .
    Czy nie lepiej zbesztać bank wysyłając pismo ???

  • 3. Data: 2003-12-17 18:31:45
    Temat: Re: bank i ulotka
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Dnia 2003-12-17 18:36, Użytkownik dzemol napisał :

> [...]
    > wlasnie taka oferte. Czy moge ich pozwac do sadu? Mozna cos na tym zarobic?

    Coś mi gdzieś po głowie chodzi, że w podobnej sytuacji ktoś niezłą kasę
    wydębił od banku.
    A konkretniej to było tak: małżeństwo chciało wziąć kredyt, ale w końcu
    nie wzięło, rozstając się z bankiem kazali usunąć swoje dane z bazy. Dwa
    lata później kobieta (z tego małżeństwa) dostała kartkę na urodziny od
    banku. I zaczęła się zadyma. Jakim prawem! Kazałam usunąć! Oddali sprawę
    do sądu.
    Koniec końców sąd zasądził dosyć pokaźną kwotę jako zadośuczynienie.
    Ciekawe czy powołał się na realia ekonomiczne w kraju ;-)
    Powodzenia.

    --
    Sebastian Krawczyk

  • 4. Data: 2003-12-17 18:51:49
    Od: "news" <s...@w...pl>

    Użytkownik "seba" <s...@w...wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Coś mi gdzieś po głowie chodzi, że w podobnej sytuacji ktoś niezłą kasę
    > wydębił od banku.
    > A konkretniej to było tak: małżeństwo chciało wziąć kredyt, ale w końcu

    sprawa jakis czas temu dosc glosna a chodzilo o LG Petro Bank , ktory dzis
    nazywa sie chyba Nordea:)
    pozdro

  • 5. Data: 2003-12-18 09:01:08
    Od: Kuba <k...@t...jest.tylko.po.to.ze.cos.tu.musi.byc>

    dzemol wrote:

    > mam konto w banku. Na umowie mam napisane: "nie wyrazam zgody na
    > otrzymywanie materialow informacyjnych o ofercie banku". Dzisiaj dostalem
    > wlasnie taka oferte. Czy moge ich pozwac do sadu? Mozna cos na tym zarobic?

    To się nazywa pieniactwo.

  • 6. Data: 2003-12-18 21:39:23
    Od: "Feanor" <n...@p...onet.pl>

    > To się nazywa pieniactwo.
    A wg mnie powinno istniec prawo z urzędu karające banki na kwote
    przynajmniej 20k zł za tego typu kwiatki , wtedy moze by to ich czegoś
    nauczyło.
    A tak mamy w polsce niby ochrone danych osobowych:(((

    Pozdr.