    From: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przeniesienie TPSA->Aster bez zmiany numeru
    Date: Mon, 7 Nov 2005 21:27:33 +0100
    Sender: Jasko Bartnik <>

    Witam Grupowiczow.

    Wlasnie doszedlem do wniosku, ze czas zmienic operatora telefonii
    stacjonarnej. Postawilem na szali wszelkie 'za' (tansze rozmowy, darmowy
    billing, brak oplat za rozpoczecie rozmowy, tanszy abonament, darmowe
    minuty etc) i 'przeciw' (przeciw byla tylko zmiana numeru ... niestety
    szala przechyla sie na ta wlasnie strone). Troche juz o tym poczytalem i
    widze, ze ludzie maja niezly metlik w glowie i - wlasciwie - nikt nie wie
    jak jest. Wygooglowane wersje :

    - w prawie telekomunikacyjnym jest zapisane, ze mozna wiec trzeba uzywac
    - wcale tam tego nie ma (taka wersja mi jest najblizsza - znalazlem tylko
    fragment mowiacy o przeprowadzce w obrebie tej samej puli numerowej tego
    samego operatora)

    Pierwszy podpunkt dzielil sie na :

    - prawnie - zapis istnieje od wrzesnia 2004, fizycznie - w styczniu 2006
    tpsa ma wprowadzic zmiany w centrali umozliwiajace 'niezmienianionumeryzm'
    - prawnie - zapis istnieje, fizycznie - brak mozliwosc a inni operatorzy
    odkladaja termin wprowadzenia nowej technologii

    Jest tez punkt :
    - a mi sie udalo ... niestety bez mozliwosc weryfikacji

    Ktos moze probowal czegos takiego? Dla mnie to ostatnia bariera do
    pokonania. Jak teraz wyglada sytuacja ze zmiana numeru?

    Dziekuje z gory i pozdrawiam
    Jasko Bartnik