  • 11. Data: 2003-03-13 14:32:59
    Temat: Re: Przemoc w rodzinie - jakie prawa?
    Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl>

    > dokładne dane ...może to byc nawet w formie anonimu...sąd na taki anonim
    > podejmie czynności... w pilnym trybie wysle tam kuratora a następnie po
    jego
    Tzn. w najlepszym rezultacie zleci dzielnicowemu sprawdzenie sprawy.
    Ten jak bedzie mu sie chcialo przyjdzie lub nie.
    Czesto tez robi wywiad srodowiskowy na temat owej osoby.

    > sprawozdaniu wszcznie postępowanie przeciwko tatusiowi...chyba ,ze osoba
    Teoria.
    Zeznania musi podpisac ow czlowiek i sadze ze jak je zobaczy to dopiero
    wpadnie we wscieklosc...

    > rozwodowym ...powinien jej pomóc i wystąpić do sądu o dalsze czynności
    Rozwod nie jest tani w tym kraju.
    Biorac pod uwage ze ma wspolnote majatkowa z owym czlowiekiem
    i perspektywe podzialu dobra na pol to raczej ciezka sprawa.
    Nawet gdy dostanie rozwod to co ?
    Pozostanie problem dziecka (facet moze zazyczyc sobie jego
    widzenia bo nagle sobie przpomni ze ma dziecko),
    problem oddania czesci ciezko zapracowanych rzeczy komus kto
    nie dal na to grosza,
    problem terroru - facet w sumie moze ja meczyc dzien i noc.
    problem kosztow calego postepowania - ale tutaj sie nie wypowiem
    (moze nie trzeba placic ?)
    Nawet gdy dostanie wyrok za znecanie sie nad rodzina to w zawiasach
    i g... bedzie sobie z tego robil.

    Pozdrawiam
    Artur Lew

  • 12. Data: 2003-03-13 15:18:33
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>

    Czy według ciebie należy dać się zabić bo w Polsce nic nie da się zrobić
    dopóki nie ma ofiary śmiertelnej lub z ciężkim uszczerbkiem na zdrowiu? A co
    nato KK? przecież jest to człowieik który juz miał wyrok za pobicie swojej
    rodzicielki?
    To jakiś obłęd myślowy chyba niedługo dojdę do wniosku że trzeba chwycić za
    broń i strzelać do takiego bydła co nie szanuje swojej rodziny a szczególnie
    dzieci.

    Ranny, a nie lubiłem tego kawałka prawa co o rodzinie i opiece stanowi.
    Teraz musze sobie pogrzebać w nim. Straszne perspektywy dwóch spraw o
    alimenty

    Stan_Z

  • 13. Data: 2003-03-13 16:58:18
    Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl>

    > Czy według ciebie należy dać się zabić bo w Polsce nic nie da się zrobić
    Chyba zartujesz.
    Ja przedstawilem tylko scenariusz ktory znam z autopsji (nie jednej ale
    dwoch)
    Bylo to jakis czas temu (kolo 8 lat) i nie sadze zeby sie cos zmienilo do
    dzisiaj.
    ale oczywiscie to wcale nie oznacza ze cale prawo jest do d... i wszystkie
    sprawy
    tego typu tak wygladaja.
    Dodam tez ze nie jestem prawnikiem ale programista a wiec moze sa inne
    sposoby (wirus :) ?).

    > dopóki nie ma ofiary śmiertelnej lub z ciężkim uszczerbkiem na zdrowiu? A
    co
    > nato KK? przecież jest to człowieik który juz miał wyrok za pobicie swojej
    Mi sie to tez nie podoba :( ale takie sa realia.
    No chyba ze masz troche pieniedzy, stac Cie na dobrego adwokata i/lub
    jednokrotne zlecenie dla jakiegos rzezimieszka...

    > To jakiś obłęd myślowy chyba niedługo dojdę do wniosku że trzeba chwycić
    za
    To nie obled.
    Tak niestety w naszym kraju jest.
    Na przykladzie chociazby tej kobiety ktora pozwolila na utopienie swojego
    dziecka
    przez konkubenta widziales jak wyglada w praktyce skazanie...
    Dodaj jeszcze temat wykorzystywania nieletnich (polecam artykuly we Wprost
    jakis czas temu) i co w tej sprawie zrobiono.

    > broń i strzelać do takiego bydła co nie szanuje swojej rodziny a
    szczególnie dzieci.
    Myslimy tak samo.

    Pozdrawiam
    Artur Lew

  • 14. Data: 2003-03-13 17:34:01
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Artur Lew <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4q4rr$gka$...@n...onet.pl...
    > Tzn. w najlepszym rezultacie zleci dzielnicowemu sprawdzenie sprawy.
    > Ten jak bedzie mu sie chcialo przyjdzie lub nie.
    > Czesto tez robi wywiad srodowiskowy na temat owej osoby.

    przeważnie wysyłany jest kurator...

    > Teoria.
    > Zeznania musi podpisac ow czlowiek i sadze ze jak je zobaczy to dopiero
    > wpadnie we wscieklosc...

    nie wpadnie we wsciekłość bo nie podpisuje wywiadu kuratorskiego ...

    > Rozwod nie jest tani w tym kraju.

    w jej przypadku bedzie zwolniona ale ponoc juz jest po rozwodzie ...

    > Biorac pod uwage ze ma wspolnote majatkowa z owym czlowiekiem
    > i perspektywe podzialu dobra na pol to raczej ciezka sprawa.

    moze dostać eksmisje ...w wyroku rozwodowym można ją orzec ...

    > Nawet gdy dostanie rozwod to co ?
    > Pozostanie problem dziecka (facet moze zazyczyc sobie jego
    > widzenia bo nagle sobie przpomni ze ma dziecko),

    jesli sie znęca to można domagać sie zakazu styczności...

    > problem oddania czesci ciezko zapracowanych rzeczy komus kto
    > nie dal na to grosza,

    to rzecz wykazania podział majątku nie oznacza po połowie ...

    > problem terroru - facet w sumie moze ja meczyc dzien i noc.
    > problem kosztow calego postepowania - ale tutaj sie nie wypowiem
    > (moze nie trzeba placic ?)

    w tym przypadku byłaby zwolniona

    > Nawet gdy dostanie wyrok za znecanie sie nad rodzina to w zawiasach
    > i g... bedzie sobie z tego robil.

    można go eksmitowac ...

    Sandra

  • 15. Data: 2003-03-13 17:46:20
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Artur Lew <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4qdbu$8cj$...@n...onet.pl...
    > Ja przedstawilem tylko scenariusz ktory znam z autopsji (nie jednej ale
    > dwoch)

    znam również wiele scenariuszy i cały problem polega na tym ,ze kobieta
    zastraszona mysli ,ze z tym nie da sie nic zrobić ale jak postawi swoje
    zycie na jedna karte i wszystkimi siłami bedzie sie starała by mu skrócić
    skrzydełka to wierz mi ,ze takie było budzi sie w końcu ,ze są silniejsi od
    niego ...

    > Mi sie to tez nie podoba :( ale takie sa realia.
    > No chyba ze masz troche pieniedzy, stac Cie na dobrego adwokata i/lub
    > jednokrotne zlecenie dla jakiegos rzezimieszka...

    róznie fakt bywa ale nie nalezy tracić wiary ...nie ma rzeczy niemożliwych
    to co dzisiaj wydaje sie nie do przeskoczenia jutro moze okazać sie realne
    ...życie to ciągła walka i należy mu stawiać czoła ...
    gdy czuje,ze psychicznie wysiada ...moze zgłosić sie do lekarza by jej
    pomógl odbudować to co on zniszczył w niej a pozniej wpowiedzieć wojne i
    poprowadzic ja do konca ...
    z reguły kobiety są bite ,zastraszane i wierz wydaje mi sie ,ze chyba nie
    wiem moze sie myle ale zbyt mało bo i wybaczają jak jest dobrze a dzieci na
    tym cierpią a poszkodowane wycofują sprawy ,pozniej zawstydzenie ,ze
    wycofała i tu niekiedy wydaje mi sie ,że zbyt mało oberwała skoro pozwala
    sobie na takie wycofywanie .rusza cały sąd a pozniej wybacza ...oczywiście
    nie mówie o tej konkretnej sytuacji ale takich podobnych jest wiele...

    > szczególnie dzieci.
    > Myslimy tak samo.

    i ja jestem za tym by były najwyzsze kary ale tez rozsądek kobiet
    maltretowanych by sie obudziły i popatrzyły na to,że krzywdzą swoje dzieci
    ...jak wiele robi sie dla faceta bedąc zaslepioną a przy okazji niszczy sie
    siebie ,dzieci i swoją godność ....

    Sandra

  • 16. Data: 2003-03-14 11:10:11
    Od: "e-RaGl" <e...@O...pl>