    From: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemoc w rodzinie - jakie prawa?
    Date: Thu, 13 Mar 2003 15:32:59 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@217.153.105.171

    > dokładne dane ...może to byc nawet w formie anonimu...sąd na taki anonim
    > podejmie czynności... w pilnym trybie wysle tam kuratora a następnie po
    jego
    Tzn. w najlepszym rezultacie zleci dzielnicowemu sprawdzenie sprawy.
    Ten jak bedzie mu sie chcialo przyjdzie lub nie.
    Czesto tez robi wywiad srodowiskowy na temat owej osoby.

    > sprawozdaniu wszcznie postępowanie przeciwko tatusiowi...chyba ,ze osoba
    Teoria.
    Zeznania musi podpisac ow czlowiek i sadze ze jak je zobaczy to dopiero
    wpadnie we wscieklosc...

    > rozwodowym ...powinien jej pomóc i wystąpić do sądu o dalsze czynności
    Rozwod nie jest tani w tym kraju.
    Biorac pod uwage ze ma wspolnote majatkowa z owym czlowiekiem
    i perspektywe podzialu dobra na pol to raczej ciezka sprawa.
    Nawet gdy dostanie rozwod to co ?
    Pozostanie problem dziecka (facet moze zazyczyc sobie jego
    widzenia bo nagle sobie przpomni ze ma dziecko),
    problem oddania czesci ciezko zapracowanych rzeczy komus kto
    nie dal na to grosza,
    problem terroru - facet w sumie moze ja meczyc dzien i noc.
    problem kosztow calego postepowania - ale tutaj sie nie wypowiem
    (moze nie trzeba placic ?)
    Nawet gdy dostanie wyrok za znecanie sie nad rodzina to w zawiasach
    i g... bedzie sobie z tego robil.

    Pozdrawiam
    Artur Lew