  • 11. Data: 2014-10-29 11:53:12
    Temat: Re: Przemoc w rodzinie
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 28 Oct 2014 19:05:58 +0100
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > A skąd wiadomo, ze jemu sie też stopa życiowa nie pogorszy?

    A kogo to obchodzi przy orzeczeniu o winie?

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 12. Data: 2014-11-03 14:26:16
    Od: p...@g...com

    Witam,
    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Jeśli dobrze zrozumiałem to teściowa powinna
    wystąpić do sądu o rozwód z orzeczeniem winy i o wypłatę alimentów. Nie mam
    możliwości osobistej interwencji ponieważ teściowa mieszka w Zabrzu a ja z żoną w
    Szczecinie i wolałbym uniknąć spotkania z "teściem" bo sam mógłbym przekroczyć prawo
    działając pod wpływem emocji. Pozdrawiam.

    Piotrek

  • 13. Data: 2014-11-04 15:39:52
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 3 Nov 2014 05:26:16 -0800 (PST)
    p...@g...com wrote:

    > Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Jeśli dobrze zrozumiałem to
    > teściowa powinna wystąpić do sądu o rozwód z orzeczeniem winy i o
    > wypłatę alimentów.

    To końcówka całego procesu.
    Znajac takie przypadki, powinna zacząć stosować metodę małych kroków,
    niebieska linia, wezwanie policji jeśli jest przemoc fizyczna, itd.
    Jeśli sama do tej pory nie zaczęła szukać ratunku to małe
    prawdopodobieństwo, aby tak nagle zarządała rozwodu, choć nie
    niemożliwe.

    --
    pozdrawiam
    szerszen